یک لپ‌تاپ ارزان قیمت

بازار دیجیتال- شرکت Dell سال‌هاست که لپ‌تاپ‌های سری Vostro خودش را به بازار عرضه می‌کند و این محصولات معمولا با استقبال خوبی هم در بازار مواجه می‌شوند. این سری لپ‌تاپ‌ها در واقع به خاطر قیمت مناسب و پایین بازار را هدف گرفته‌اند.

حالا به تازگی این شرکت مدل جدیدی را به لپ‌تاپ‌های سری Vostro اضافه کرده است. مدل V۱۳۱ یک لپ‌تاپ ۳/۱۳ اینچی است که از پردازشگرهای Core i۳ و Core i۵ شرکت Intel به همراه دو پورتUSB ۳.۰ و باتری ۶ سلولی قابل تعویض بهره می‌برد.

باتری این لپ‌تاپ در هر بار شارژ تا ۵/۹ ساعت به طور مداوم کار می‌کند. نمایشگر این لپ‌تاپ تصاویر را با وضوح ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد که کیفیت متوسطی برای لپ‌تاپ‌های بازار به حساب می‌آید.

طراحی بدنه این محصول مانند دیگر مدل‌های این سری کاملا ساده بوده و در رنگ‌های متنوعی تولید شده است تا بتواند با سلیقه کاربران مختلف هماهنگ شود. ممکن است این لپ‌تاپ مشخصات چندان حرفه‌ای نداشته باشد، اما این محصول به خاطر قیمت مناسبش می‌تواند انتخاب خوبی برای کاربران تازه کار و نه چندان حرفه‌ای باشد. شرکت Dell اعلام کرده است که این محصول جدیدش را به زودی و با قیمت ارزان ۴۴۹ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.