اوراکل به دنبال استخدام  1700 کارمند جدید

همکاران سیستم- شرکت اوراکل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد دارد ۱۷۰۰ کارمند جدید را در منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) استخدام کند. این اقدام برای گسترش فعالیت‌های تجاری اوراکل در این منطقه صورت می‌گیرد. به گفته اوراکل، مشاغل تعریف شده برای ۱۷۰۰ کارمند جدید در سطوح مختلف، از مدیر فروش تا مشاور و کارمند ساده را در بر می‌گیرد.

مایکل تافت، مدیر منابع انسانی اوراکل در منطقه کشورهای حوزه خلیج فارس و عربستان سعودی در این باره گفت: «اکنون زمان فوق‌العاده‌ای برای اوراکل است. استخدام ۱۷۰۰ همکار جدید به ما کمک می‌کند تا بتوانیم تمام خطوط تولید خود در منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا را گسترش دهیم و بتوانیم به نیاز بازار در حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار پاسخ گوییم. این هدف برای جلب رضایت مشتریان ما بسیار اهمیت دارد و می‌تواند به رشد و پیشرفت ما کمک کند».

فرآیند جذب کارمندان جدید در شرکت اوراکل از طریق شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های معمول برای استخدام نیروی کاری جدید در این شرکت دنبال می‌شود.

تافت همچنین توضیح داد: «از اینکه با بسیاری از شرکت‌های بزرگ و نوآور در سراسر دنیا همکاری می‌کنیم بسیار خرسندیم و در این فرآیند نیاز به همکاران جدید داریم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم».