روزانه
بیشترین بازدهی
فیبر ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که نیروکلر در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شکلر» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۹میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
حق تقدم داروسازی ابوریحان صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. باما در رده دوم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۱۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» معادل ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز ایران‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌‌بینی سود هر سهم «وبهمن» مبلغ ۱۰۲ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پتروشیمی اراک به خود اختصاص داد. فولاد خراسان در رده دوم این گروه ایستاد. «فخاس» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه دوم شد. سرمایه «خساپا» بیش از ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سخت‌آژند در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «ثاژن» برابر ۱۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز تراکتورسازی در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۱۱۳۰ریال در نظر گرفته شده است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. فولاد مبارکه اصفهان دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت مبلغ 511ریال و سرمایه آن معادل 15هزار و 800میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته گاز لوله به دست آورد. سرمایه‌گذاری توس‌گستر در جایگاه دوم ایستاد. «وتوس» با سرمایه 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 305ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «شخارک» معادل یک هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 2496ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد خراسان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال جاری 800 ریال و سرمایه آن برابر 5هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «وکار» با سرمایه یک‌هزار و 50میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 485ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین بازدهی معامله‌شده‌ را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملی در این گروه چهارم شد. سرمایه «ونیکی» برابر 2میلیارد و 900میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 201ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «سخزر» برابر 90میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 329ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. تراکتورسازی جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «تایرا» با سرمایه 900میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 550ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی در حالی عنوان جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که مس شهید باهنر در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «فباهنر» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۲۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۵۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
بین‌المللی پارس صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان هگمتان در رده دوم این گروه ایستاد. «سهگمت» با سرمایه‌ای معادل ۳۳۳میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۲۶۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۸۴۳ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده سوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۸۸۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۲۱۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان تهران در این گروه چهارم شد. سرمایه «ستران» بیش از ۹۰۲میلیارد و ۳۴۴میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد. ایران مرینوس با سرمایه‌ای برابر ۳۶میلیارد ریال، در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس