روزانه
بیشترین درصد افزایش
سرمایه‌گذاری بوعلی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان کردستان در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «سکرد» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۸۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۶۲میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
کیمیدارو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. گل‌گهر در رده دوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۸۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز گالوانیزه سپاهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بوعلی در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبوعلی» مبلغ ۱۵۹ریال و سرمایه آن معادل ۸۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن و فلزات به خود اختصاص داد. باما در رده دوم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۵۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پالایش نفت اصفهان در این گروه سوم شد. سرمایه «شپنا» معادل ۴هزار و ۱۶۲میلیارد و ۲۵۸میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۰۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته سرمایه‌گذاری توسعه‌ معادن روی به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنعت نفت در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «ونفت» برابر ۵۷۱میلیارد و ۲۲۹میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۶۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۶۰۲ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم توسعه معادن روی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کالسیمین دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فاسمین» مبلغ 617ریال و سرمایه آن معادل 195میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته قند تربت‌جام به دست آورد. پتروشیمی آبادان در جایگاه دوم ایستاد. «شپترو» با سرمایه 160میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 875ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» در سال‌جاری 819ریال و سرمایه آن برابر یک هزار و 893میلیارد و 375میلیون ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری ساختمان در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «وساخت» با سرمایه یک هزار و 90میلیارد و 296میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 318ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری توس‌گستر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که سیمان سپاهان در این گروه نهم شد. سرمایه «سپاها» برابر یک هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 573ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. شهد ایران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر 125میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 58ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 829 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سرمایه‌گذاری نیرو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که تایدواتر در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «حتاید» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۹۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۱۶میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
قند تربت‌جام صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قطعات فولادی در رده چهارم این گروه ایستاد. «فنورد» با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۷۴۸ریال و سرمایه آن معادل ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری توس‌گستر به خود اختصاص داد.بانک پارسیان در رده دوم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه ۷هزار و ۵۰۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۴۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم گروه بهمن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه دهم شد. سرمایه «تایرا» معادل ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۶۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مس ایران جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «فملی» با سرمایه‌ای برابر ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم ۱۴۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس