بیشترین درصد افزایش هفتگی
سیمان بجنورد جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. پارس شهاب دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بشهاب» مبلغ 797ریال و سرمایه آن معادل 54میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
سیمان بجنورد صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد.سیمان هگمتان در رده دهم این گروه ایستاد. «سهگمت» با سرمایه 432میلیارد و 900میلیون ریال، سود هر سهم خود را 501ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت، سیمان اردبیل به خود اختصاص داد.سیمان نی‌ریز در رده نهم این گروه ایستاد. «سنیر» با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 959ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
سیمان قائن در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. داروسازی زهراوی سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دزهراوی» 3485ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 40میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
مالی و اعتباری سینا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را بانک اقتصاد نوین به خود اختصاص داد. سرمایه «ونوین» معادل 2هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 514ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت چادرملو به خود اختصاص داد. فولاد خراسان در رده دهم این گروه ایستاد. «فخاس» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 852ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که هپکو در این گروه دهم شد. سرمایه «تپکو» برابر رقم 397میلیارد و 800میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 409ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته کابل باختر به دست آورد. ایران‌گچ در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «کایگچ» معادل 15میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 508ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری پتروشیمی اراک به دست آورد. نفت بهران در جایگاه دوم ایستاد. «شبهرن» با سرمایه 180میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 3444ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
لوله و تجهیزات سدید در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که پشمبافی توس در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «نتوس» سود هر سهم خود را هشت‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 16میلیارد و 800میلیون ریال است.

0

بیشترین کاهش قیمت
نفت بهران هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. پتروشیمی اراک دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شاراک» 680ریال و سرمایه آن بالغ‌بر یک‌هزار و 200میلیارد ریال است.

1

ارزان‌ترین سهم
در هفته‌ای که گذشت سرمایه گذاری پتروشیمی ارزان‌ترین سهم بود. توسعه صنعتی در جایگاه چهارم این گروه ایستاد. «وتوصا» با سرمایه 755میلیارد و 40میلیون ریال، سود هر سهم خود را 140ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
مالی و اعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» در سال‌جاری 601ریال و سرمایه آن بالغ بر دوهزار میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
فنرسازی خاور هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که شیشه و گاز در این گروه دهم شد. سرمایه «کگاز» برابر رقم 74میلیارد و 844میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 300ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سیمان دشتستان در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه نهم این گروه را آذریت به خود اختصاص داد. «ساذری» با سرمایه شش‌میلیارد ریال سود هر سهم خود را 4434ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس