روزانه
بیشترین درصد افزایش
ایران خودرو دیزل در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که بین المللی توسعه ساختمان در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «ثاخت» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۴۹ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم توکافولاد صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. داروسازی امین در رده هشتم این گروه ایستاد. «دامین» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۰ میلیارد ریال، سودهر سهم خود را مبلغ ۳۵۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته بانک پاسارگاد پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا دراین دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه یک ۱۰ هزار و
400 میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 550 ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. پارس سوئیچ در رده پنجم این گروه ایستاد. «بسویچ» با سرمایه‌ای معادل 145 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 848 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران خودرو دیزل در این گروه نهم شد. سرمایه «خاور» معادل یک هزار و 600 میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ 102 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته نیروی زنگان به دست آورد. ملی سرب و روی ایران در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فسرب» برابر 322 میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 108 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان فارس نو جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «سفانو» با سرمایه‌ای برابر 350 میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 90 رقم 640 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه فارس جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. معادن منگنز ایران هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کمنگنز» مبلغ ۵۳۱ ریال و سرمایه آن معادل ۲۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم توکا فولاد به دست آورد. سرمایه گذاری رنا در جایگاه ششم قرار گرفت و سود هر سهم خود را با سرمایه یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، ۳۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. آذرآب در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۲۳ ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. بانک انصار در رده دوم این گروه ایستاد. «وانصار» با سرمایه ۴ هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۲۹۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک ملت در این گروه ششم شد. سرمایه «وبملت» برابر ۱۶ هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. هپکو در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «تپکو» برابر ۳۹۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان کارون جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «سکارون» با سرمایه ۲۰۸ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۶۴۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
پارس پامچال در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که آهنگری تراکتور سازی در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «خاهن» سود هر سهم خود را مبلغ 919 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 64 میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم توسعه فارس صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. کارخانجات مخابراتی ایران در رده ششم این گروه ایستاد. «لکما» با سرمایه‌ای معادل61 میلیارد و 400 میلیون ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ دو هزار و 459 ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بانک پاسارگاد پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ماشین‌سازی اراک در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه 540 میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل167 ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری سایپا در رده سوم این گروه ایستاد. «وساپا» با سرمایه سه هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 459 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه هفتم شد. سرمایه «اخابر» معادل 45 هزار و 873 میلیارد و 655 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 339 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. سایپا شیشه با سرمایه‌ای برابر 70 میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ‌30 ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه‌ای برابر 145 ‌‌میلیارد و 705 میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم 350 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس