دنیای اقتصاد، مشهد، فاطمه آرمان: معاون شهردار و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری مشهد گفت: آماده معاوضه زمین و پروانه با محصولات ساختمانی سرمایه‌گذاران در سایر شهرهای ایران هستیم. به گزارش روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، محمدرضا مزجی در دیدار از نمایشگاه شهر ایده‌آل با موضوع فرصت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها در جزیره کیش با بیان این مطلب گفت: برخی شرکت‌های سرمایه‌‌گذاری نسبت به ساختمان‌سازی در کیش اقدام کرده‌اند که محصول آنها آماده فروش است و آنها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در مشهد هستند.

وی با اشاره به حمایت شهرداری مشهد از این سرمایه‌گذاران گفت: ما آماده معاوضه محصولات ساخته شده آنان با زمین و پروانه در خصوص فعالیت‌های مناسب شهری مشهد هستیم و از سرمایه‌گذاران با جدیت حمایت می‌کنیم. مزجی تصریح کرد: ما در کنار سایر بازدیدکنندگان بهره لازم را از نمایشگاه بردیم و امیدواریم با پیگیری‌های بعدی بتوانیم برخی از موارد مذاکره شده در این نمایشگاه را به نتیجه عملی در مشهد تبدیل کنیم.

وی در ادامه از ارائه پیشنهاد برگزاری همایش سراسری با حضور همه سرمایه‌گذاران بزرگ کشور در مشهد به دبیرخانه کلانشهرهای کشور خبر داد و گفت: مذاکراتی با شهرداری‌های کلانشهرها صورت گرفته است و پیشنهاد برگزاری همایش سراسری با حضور همه سرمایه‌گذاران بزرگ کشور که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در مشهد و سایر کلانشهرها هستند، داده شده است.