دنیای اقتصاد- اصفهان- آرزو کریمی­ مقدم: سفیر کشور اوگاندا به همراه هیاتی بلند پایه از سفارت این کشور در دیدار از شرکت پیام صنعت فولاد سپاهان گفت:
رایزنی‌هایی در خصوص چگونگی تبادل محصول بین شرکت‌های اصفهان و کشور اوگاندا انجام گرفته است که شرکت پیام صنعت فولاد سپاهان نیز از شرکت‌هایی است که علاقه زیادی برای ارتباط با آنها داریم. محمد احمد کیسوله ادامه داد: کارخانه‌های اصفهان قابلیت عرضه محصولات به قاره آفریقا را دارند، چراکه دارای محصولات با کیفیت و با معیارهای مناسبی هستند.
سفیر کشور اوگاندا اظهار کرد: هیچ‌گونه منع قانونی برای ورود محصولات ایرانی به کشور اوگاندا و کشورهای همجوار آن وجود ندارد، اما تازه ابتدای راه هستیم و باید تجار دو کشور با یکدیگر دیدار و تبادل نظر کنند. همچنین هایری چاووش‌اوغلو شهردار استان آنتالیای ترکیه در تعامل با نماینده شرکت پیام صنعت فولاد سپاهان دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار چاووش اوغلو برای تعامل با شرکت پیام صنعت فولاد سپاهان ابراز خرسندی و صحبت‌هایی مبنی بر تعامل با این شرکت کرد. شهردار استان آنتالیای ترکیه ادامه داد: شهر ما علاقه دارد پروژه‌ها و محصولات فولادی خود را از ایران و این شرکت خریداری کند.