صهیونیست‌های خشمگین علیه نتانیاهو به خیابان‌ها ریختند

تل‌آویو شنبه شب (امشب) نیز صحنه تظاهرات علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است.

شبکه الجزیره گزارش داد، تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهایی علیه کابینه نتانیاهو، خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام و انجام تبادل اسرا برای آزادی اسرای صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین شدند.

از سوی دیگر خانواده های اسرای صهیونیست، تأکید کردند که نتانیاهو در دستیابی به توافق با مقاومت فلسطین ناکام خواهد بود از این رو باید از تصمیم گیری بدون مشورت توسط وی، جلوگیری شود.

خبر مرتبط
تلفات سنگین به اسرائیل / 5 نظامی دیگر به هلاکت رسیدند

نیروهای مقاومت در فلسطین که به تازگی تلفات سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کردند، از هلاکت پنج نظامی صهیونیستی دیگر خبر دادند.

این خانواده ها تصریح کردند: گسترش دامنه عملیات نظامی در رفح به منزله دست برداشتن از تلاش برای آزادی اسرای زنده ای است که کابینه نتانیاهو، آنها را به حال خود رها کرده است.

این خانواده ها همچنین اعلام کردند: مانع برگزاری جلسات کابینه خواهیم شد و از روز دوشنبه، فعالیت مان را آغاز خواهیم کرد.

در همین رابطه «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام امروز (شنبه) گفت که نتانیاهو ترجیح می‌دهد به جای تبادل اسرا، سربازانش را در جستجوی اسرا به کوچه‌های غزه بفرستد که آن‌ها نیز کشته شده و با تابوت برمی‌گردند.

به گزارش ایرنا، مقاومت فلسطین در نوار غزه هفتم اکتبر (پانزدهم مهر ماه) در عملیاتی غافلگیرانه وارد شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه شده و حدود ۲۵۰ صهیونیست را به اسارت گرفت. تعدادی از این اسرا در اقدامی انسان‌دوستانه آزاد شدند. شمار دیگری از آنها نیز طی عملیات تبادل اسیران میان رژیم صهیونیستی و حماس آزاد شدند.

با این وجود تعدادی از آنها به دلیل بی‌توجهی‌های کابینه تندرو رژیم اشغالگر و تداوم حملات وحشیانه به نوار غزه جان خود را از دست دادند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.