فروشندگان گوشی در سطح بازار تلفن همراه گوشی‌های پرفروش هفته گذشته را مربوط به سه برند نوکیا، سونی‌اریکسون و سامسونگ عنوان کردند. طی هفته گذشته بیشتر گوشی‌هایی که از بهای زیر ۲۰۰ هزار تومان برخوردار بودند مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گرفت. ۱۸۰۰، ۱۶۱۶، c۱ و ۲۷۰۰ از جمله پرفروش‌ترین گوشی‌های ارزان قیمت برند نوکیا بودند که در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گرفتند. گوشی X۳ و C۵ نوکیا نیز در کنار گوشی N۹۷ MINI و X۶ ۱۶G نیز مورد توجه علاقه‌مندان این برند در هفته گذشته قرارگرفتند.

در برند سونی‌اریکسون گوشی‌های VIVAZ و X۱۰ mini pro مورد تقاضای بیشتر مشتریان این برند قرار گرفت. در کنار این دو مدل C۹۰۱ و Cedar سونی‌اریکسون از دیگر پرفروش‌ترین‌های این برند در بازار بودند.

علاوه بر مدل‌های فوق دو مدل X۱۰ MINI و K۹۷۰ سونی‌اریکسون نیز مورد توجه بسیاری از مشتریان این برند قرار گرفت.

فروشندگان گوشی‌های ال‌جی سه مدل GU۲۳۰، GD۳۵۰ ، KP۱۰۵ این برند را به عنوان پرفروش‌ترین‌های هفته گذشته بازار تلفن همراه معرفی کردند. گوشی BL۲۰ New Chocolate یکی دیگر از پرفروش‌ترین‌های این برند در هفته گذشته بود. GD۳۳۰ ،GX۵۰۰ و GX۳۰۰ نیز از سایر گوشی‌های پرفروش ال‌جی در هفته گذشته بودند.

گوشی DESIER اچ تی سی که دارای صفحه نمایش ۷/۳ اینچی مولتی تاچ AMOLED، جک صوتی ۵/۳ میلیمتری، ارتقای حافظه اصلی تا ۳۲ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و سیستم‌عامل آندروید است توانست در هفته گذشته از فروش بالایی برخوردار شود.

همچنین گوشی HD۲ و گوشی HD MINI اچ تی سی در کنار Legend این برند از جمله مدل‌هایی بودند که در هفته گذشته از فروش بالایی برخوردار شدند.