روزانه

بیشترین درصد افزایش

سیمان شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که ایتالران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کایتا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش

فیبرایران صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. پارس مینو در رده نهم این گروه ایستاد. «غپینو» با سرمایه‌ای معادل 210 میلیاردریال، سود هر سهم خود را مبلغ 327 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

روز گذشته سهام گروه بهمن پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. کالسیمین دراین دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه ۴۲۹ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل یک هزار و ۱۳۳ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری ساختمان در رده نهم این گروه ایستاد. «وساخت» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و90میلیارد و 296 میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را 214 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که زامیاد در این گروه سوم شد. سرمایه «خزامیا» معادل یک هزارو ۲۰۰ میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فارسیت اهواز به دست آورد. ماشین آلات تراکتورسازی در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «تراک» برابر51 میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 68 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

دیروز کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان دورود جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «سدور» با سرمایه‌ای برابر۸۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۹ رقم یک هزار و ۶۳۴ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش

ماشین سازی نیرومحرکه جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. ایران مرینوس سوم شد. پیش‌بینی زیان هر سهم «نمرینو» مبلغ 211 ریال و سرمایه آن معادل 65 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. فیبر ایران در جایگاه دوم ایستاد. «چفیبر» سود هر سهم خود را با سرمایه ۱۵ میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال، ۶۴۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

هفته گذشته سهام زامیاد پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. پست بانک ایران در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه561 میلیارد و 143 میلیون ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 392 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته مس ایران به خود اختصاص داد. صدرا در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «خصدرا» با سرمایه یک هزار و۵۰۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده

بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه هفتم شد. سرمایه «خبهمن» برابر 3 هزار و 520 میلیارد ‌ ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 700 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فارسیت اهواز به دست آورد. نیروی زنگان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «شزنگ» برابر ۲۸میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E

کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه 100 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم470ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه

بیشترین درصد افزایش

ملی سرب و روی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که آتیه دماوند در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «واتی» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزار میلیارد ‌‌ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش

پگاه آذربایجان غربی صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. سیمان صوفیان در رده چهارم این گروه ایستاد. «سصوفی» با سرمایه‌ای معادل 550 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 168 ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم

ماه گذشته سهام سرمایه‌گذاری ملت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. چادر ملو در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۶ هزار میلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۷۰۹ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته گروه بهمن به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده پنجم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه 25 هزار و 800 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 399 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده

فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه دهم شد. سرمایه «رمپنا» معادل۷ هزارو ۹۵۰ میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته فارسیت اهواز به دست آورد. آهنگری تراکتورسازی با سرمایه‌ای برابر 64 میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ7 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E

قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شاهد جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ثشاهد» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۶ ‌‌میلیارد و ۶۳۲ میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۹۸۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس