به گزارش ایرنا، این عروس و داماد به همراه جمعی از اقوام، خویشاوندان و مهمانان مراسم عروسی ، در یکی از شعبه ثابت شهری تکاب واقع در ' بی سرتکیه' آمل حضور یافته و رای خود را در میان تشویق مردم به صندوق انداختند.

این زوج جوان آملی که اولین روز زندگی مشترک خود را در شعبه اخذ رای گذراندند، حضور در پای صندوق رای را وظیفه خود عنوان کرده و هدف از شرکت در انتخابات با لباس عروس و دامادی را اهمیت دادن به سرنوشت شهر و کشور خود اعلام کردند.
' پوریا نورمحمدی ' و ' زینب قلی تبار' که با شور و اشتیاق فراوان در پای صندوق رای حاضر شده بودند، به خبرنگار ایرنا گفتند: هرچند امروز روز سرنوشت ساز و حساسی در زندگی شخصی ما بوده، اما دوست داشتیم در روز سرنوشت سیاسی کشورمان نیز با دیگر مردم همراه باشیم.
آنان گفتند که حضورشان در پای صندوق رای وظیفه ملی بود که با این کار اعلام کرده اند که سعادت و خوشبختی همه در گرو توسعه و پیشرفت کشور است .
این زوج آملی که به منظور شرکت در انتخابات، مراسم عروسی خود را نیمه تمام رها کرده و در پای صندوق رای حاضر شده بودند، پس از این که آرای خود را به صندوق انداختند، به جمع مهمانان مراسم خود پیوستند.
آرای شهروندان آملی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وپنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر وروستا با استقرار ۴۴۷ صندوق ثابت و سیار در ۴۲۰ شعبه شهری و ۴۱۹ صندوق ثابت و سیار روستایی جمع آوری می شود.
303 هزار و 834 نفر از جمعیت 402 هزار نفری آمل واجد شرایط رای دادن هستند.
در شهر آمل ۱۲۳ نفر برای کسب ۹ کرسی شورای شهر آمل با یکدیگر رقابت می‌کنند.

عروس و داماد آملی پای صندوق رای/عکس

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.