بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه صبح امروز (سه‌شنبه) هیات رییسه فراکسیون امید نحوه ارتباط و همکاری دولت و مجلس و رویکرد دولت در معرفی وزرای پیشنهادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نسبت به نحوه تعامل دولت با کل مجلس به‌خصوص فراکسیون امید انتقاداتی مطرح شد.

وی با تاکید بر اینکه اعضای فراکسیون امید مخالفتی با وزرای پیشنهادی ندارند، تاکید کرد: فراکسیون امید در مورد مصادیق مخالفتی ندارد، اما انتظار می‌رفت نظرخواهی و حداقل هماهنگی با فراکسیون صورت می‌گرفت. در حالی که اکنون ایرادات و اشکالاتی به نحوه معرفی وزرا از سوی دولت وجود دارد.

پارسایی خاطرنشان کرد: درست است که دولت به شکل مستقل تصمیم می‌گیرد اما هماهنگی دولت با مجلس و بخصوص فراکسیون امید مورد انتظار ماست.

سخنگوی فراکسیون امید در پایان اعلام نظر این فراکسیون در مورد گزینه‌های پیشنهادی سه وزارتخانه را منوط به برگزاری جلسه با وزرای پیشنهادی و اعلام برنامه‌های آنان عنوان و خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمیته‌های فراکسیون امید مامور به جمع‌آوری اطلاعات در مورد وزرای پیشنهادی شدند و در هفته آینده نیز جلسات ما به سه گزینه پیشنهادی دولت برگزار خواهد شد تا نظر نهایی فراکسیون درباره این افراد اعلام شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.