به گزارش ایسنا، سیدحسین نقوی حسینی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) ابراز عقیده کرد: تغییر وزرای کابینه با رویکرد سیاسی و کاربرد انتخاباتی انجام شده است و این موضوع مشکلی را از مردم حل نمی‌کند.

وی افزود: ما نگفتیم نباید کابینه تغییر کند بلکه تاکید بر آن است که تغییرات کابینه باید در جهت رفع معیشت مردم، مشکل اشتغال، خروج از رکوع و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری باشد. از این رو اگر تغییر در وزارتخانه ها مربوط به زندگی، معیشت، تولید و رکود می شد قطعا مجلس استقبال می کرد اما تغییرات فعلی تاکتیکی و با رویکردی سیاسی و کارکرد انتخاباتی انجام شده است.

نقوی حسینی با بیان اینکه مشکل آموزش و پرورش با تغییر وزیر رفع نمی شود گفت: در حال حاضر بیمه فرهنگیان در بدترین شرایط تاریخ آموزش و پرورش قرار دارد. امور رفاهی و تعاونی های مسکن و رفاه رها شده و صندوق ذخیره فرهنگیان غارت شده است که چنین غارتی قابل قبول نیست.

این عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس ادامه داد: در صندوق ذخیره فرهنگیان حقوق این قشر ذخیره شده است و معلوم نیست چه وجدانی به خود اجازه داده از صندوق فرهنگیان که گاهی آنها برای تامین هزینه یک بیماری با مشکل مواجه می شوند، دزدی کنند.

به گفته وی با توجه به شرایط سخت کاری فرهنگیان و به دنبال آن شرایط سخت بازنشستگی طبیعتا تغییر فرد و وزیر تاثیری نمی گذارد و باید سیاست‌ها تغییر کنند. به تعبیر دیگر تغییر کابینه به منظور رفع مشکلات مردم باشد.

نقوی حسینی در پایان ابراز عقیده کرد: این تغییرات در جهت منافع ملی و رفع مشکلات مردم نبوده است. از این رو امیدوارم همکاران در تعیین صلاحیت و رای اعتماد با رویکرد و کارکردهای صنفی نظر دهند تا تغییری در این وزارتخانه ها انجام شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.