به گزارش ایسنا به نقل از دیوان عدالت اداری، حجت‌الاسلام والمسلیمن بهرامی در جلسه هیات عمومی دیوان با تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: زمانی که رژیم بعث عراق به کشور عزیزمان ایران حمله کرد، کشور در تب و تاب انقلاب بود و هنوز نیروهای مسلح آنگونه که شایسته است آمادگی لازم را کسب نکرده بود.

وی افزود: متاسفانه در آن مقطع بسیاری از کشورهای بزرگ از صدام حمایت کردند و به او تسلیحات دادند تا به مواجهه با انقلاب نوپای اسلامی برخیزد. همینگونه بود رفتار کشورهای حوزه خلیج فارس، اما ملت ایران با اتکای به خداوند متعال و با رهبری حضرت امام خمینی‌(ره) در مقابل همه این تهاجم‌ها ایستادگی کرد و الحمدلله جنگ را با پیروزی به نفع کشور خاتمه داد.

رییس دیوان عدالت اداری گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس برکات زیادی برای ملت ما داشت. اگرچه در جنگ، کشور خسارت بسیاری دید، شهیدان عزیزی نیز در راه دفاع از کیان کشور تقدیم انقلاب شد و ایثارگران و آزادگان فراوانی برای خدمت به انقلاب و اسلام قیام کردند، از برکات آن تحول روحی بود که در جوانان کشور ما به وجود آمد.

بهرامی ادامه داد: دوران هشت سال دفاع مقدس کشور ما را بیمه کرد. من این ایام مقدس را که یادآور آن رشادت‌هاست به همه ملت ایران، نیروهای مسلح و بسیجیان کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.