این حرکت بچگانه‌ای بود که دختر جوانی در جایی که عده‌ای در حال زندگی عادی خود هستند روسری‌شان را بردارند و بعضی‌ها با ماموریتی که داشتند فیلم‌های آنها را در شبکه مجازی منتشر کنند. به گزارش «ایرنا» او افزود: این حرکت از روی تحریک احساسات و القائات خارج از کشور است.به گزارش «ایسنا» منتظری همچنین تاکید کرد: اگر کسی با بی‌حجابی در خیابان حرکت کند به موجب قانون مرتکب جرم شده و می‌تواند تحت تعقیب قرار گیرد، البته اعتقاد ما این است که پیش از مجازات باید هدایت کنیم و این افراد قبل از آن باید متنبه شوند و باید در راستای اقدامات پیشگیرانه حرکت کنیم.

تایید بازداشت یک نفر

از سوی دیگر عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در گفت‌وگو با «ایلنا» از بازداشت یک نفر درباره آنچه به‌عنوان «دختران خیابان انقلاب» معروف شده خبر داد و با تاکید بر اینکه تجاهر به گناه جرم است، اعلام کرد که دادستانی به وظایف خود در این زمینه عمل خواهد کرد. وی در پاسخ به این پرسش که در صورت ادامه یافتن این مساله، دادگستری چه برخوردی خواهد کرد گفت: دادستان به وظایف خود عمل خواهد کرد.

اجباری در حجاب نداریم

در واکنشی دیگر روز گذشته علی مطهری در مورد مطرح شدن موضوعاتی همچون حجاب اجباری در جامعه گفت: ما اجباری در حجاب نداریم، بسیاری از بانوان تقریبا بی‌حجاب هستند، کجای این اجبار است، اینکه چهار نفر روسری خود را هوا کنند اتفاق مهمی نیست.به گزارش «ایرنا» وی افزود: اساسا اگر انتقادی وجود دارد، این است که چرا دولت در رعایت حجاب نظارت کافی ندارد، از آن طرف انتقادی نیست، هم‌اکنون بانوان هر طور دوست دارند بیرون می‌آیند. وی گفت: مشکل کشور ما حجاب نیست و در مجموع خانم‌ها کم و بیش رعایت می‌کنند و ماهم قائل به سختگیری نیستیم.مطهری درباره فعالیت کانال آمدنیوز و ورود مجلس به موضوع تلگرام اظهار کرد: مسوولان امنیتی و اطلاعاتی باید به موضوع فعالیت این کانال و همکاری آن با کشورهای معاند وارد شوند، در حال حاضر مجلس کاری در این زمینه نمی‌تواند انجام دهد.