اتفاقی عجیب 40 سال پیش

خفه شدن زن ایرانی در چمدان!

کدخبر: ۶۲۱۹۳۸
اقتصادنیوز: حدود 40 سال پیش خبر مرگ دردناک زنی ایران که قصد ورود غیرقانونی به آمریکا را داشته است، سوژه روزنامه ها شد.
خفه شدن زن ایرانی در چمدان!

به گزارش اقتصادنیوز، موضوع ورود غیرقانونی مهاجران همواره یکی از معضلات کشورهای مهاجرپذیر است، موضوعی که البته زمینه‌ساز برخی حوادث هم بوده است. مانند اتفاقی که حدود 40 سال پیش برای یک زن ایرانی در کشور آمریکا رخ داد.

اتفاقی که سوژه صفحه حادثه روزنامه اطلاعات در تاریخ 23 دی ماه سال 1363 هم شد و این روزنامه در این باره نوشت: «یک زن ایرانی که قصد داشت در یک چمدان به صورت غیرقانونی از آلمان وارد آمریکا شود، جان خود را از دست داد. مقامات لس آنجلس گفتند جسد کبود شده یک زن ایرانی دوشنبه گذشته در یک چمدان بزرگ در محل تحویل چمدان در فرودگاه لس آنجلس توسط ماموران گمرک کشف شد.»

خبر مرتبط
قتل دختر تاجر ایرانی در هند+ جزییات

اقتصادنیوز: دختر یک تاجر ایرانی که برای خرید عروسی به هندوستان رفته بود، در جریان مشاجره پدرش با یکی از بستگان در شهر نویدا با ضربه چاقو کشته شد.

این اتفاق باعث شد تا سرنوشت همسر این زن هم به شکلی عجیب و البته دردناکی رقم بخورد، اطلاعات توضیح داده است: «شوهر این زن پس از آنکه به خفه شدن همسرش در چمدان در جریان تلاش برای وارد شدن غیرقانونی به آمریکا پی برد، اقدام به خودکشی کرد.»

به گفته مقامات لس آنجلس وی با یک اسلحه در یک ماشین پارک شده در خارج آپارتمانش در نزدیکی دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در شهر ساکرامنتو اقدام به خودکشی کرده است.

بدون عنوان

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید