رصد بازار خودروهای داخلی؛

ریزش 90 میلیونی «پژو207 دنده‌ای» در روز صعودی بازار + جدول قیمت

کدخبر: ۶۰۶۵۲۴
اقتصادنیوز: ارزیابی‌ها از رشد غالب پرطرفدارهای‌ایران خودرو در بازار امروز حکایت دارد. این رشد در حالی ثبت شد که «پژو207 دنده‌ای» در بازار ریزش عجیب قیمت را تجربه کرد.
ریزش 90 میلیونی «پژو207 دنده‌ای» در روز صعودی بازار + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ، به گفته فعالان بازار، امروز بازار خودرو در حالی روند عجیب قیمتی به خود گرفت که نرخ دلار شکل و شمایل افزایشی داشت. البته فعالان بازار خودرو به این نکته اشاره می‌کنند که بازار پرطرفدارهای ایران‌خودرو هم چندان مشتری ندارد.

تغییر قیمت ایران‌خودرویی‌ها در بازار امروز در حالی رقم خورد که امکان کشف قیمت سایپایی‌ها به دلیل عدم معامله امکان‌پذیر نبوده است.   

براساس ارزیابی بازار امروز «پژو207 دنده‌ای» در بازار افتی 90 میلیون تومانی داشت و رکورد کاهش قیمت را شکست و به کانال 400 میلیونی‌ها نزدیک شد. از سوی دیگر «هایماS8» بر خلاف «پژو207 دنده‌ای» در بازار امروز رشدی 40 میلیون تومانی داشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتومات V2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو 206 دنده‌ای » در بازار 480 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. اما قیمت «هایما S8 پلاس» امروز مجدد افزایشی شد و این خودرو با رشد 40 میلیونی در بازار قیمت گذاری شد و قیمت آن به یک میلیارد و 610 میلیون تومان رسید. ارزیابی بازار هم چنین از رشد 8 میلیونی «تارا اتوماتV2 » در بازار امروز حکایت دارد و قیمت این خودرو  779 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر براساس ارزیابی‌ها می‌توان گفت خانواده دنا هم امروز رشد قیمت داشتند، با این شرایط «دنا پلاس 6دنده توربو» 743 میلیون تومانی شد و افزایش 2 میلیون داشت. اما «دنا پلاس توربو اتومات» و با قیمت 816 میلیون تومان راهی بازار شد و افزایش 12 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم در بازار 519 میلیون تومان قیمت خورد و افت عجیب 90 میلیونی داشت.

IwB5pg3vfISu

سایپا 6

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید