چشم امید پوتین به بازگشت ترامپ

2024؛ رمز رهایی روسیه از باتلاق جنگ؟

کدخبر: ۶۰۲۲۷۰
اقتصادنیوز: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا دوباره هوای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به سرش زده و اعلام کرده است که می‌تواند جنگ روسیه و اوکراین را پایان دهد.
2024؛ رمز رهایی روسیه از باتلاق جنگ؟

به گزارش اقتصادنیوز ، خبر ادعای ترامپ به گوش ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه رسیده و او هم اعلام کرده که از راهکارهای ترامپ استقبال می‌کند.

رفاقت و دوستی ترامپ و پوتین، پیشینه‌ای قدیمی دارد. حتی زمانی‌که ترامپ به ریاست‌جمهوری دست یافته بود، عده‌ای اصرار داشتند که با مداخله‌های روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا این اتفاق رقم خورده است.

دو طرف، یعنی ترامپ و پوتین بارها اظهاراتی درباره یکدیگر داشته‌اند که تحلیل‌گران سیاسی را کنجکاو کرده و این برداشت را ایجاد کرده که دو طرف احترام ویژه‌ای برای یکدیگر قائل هستند.

پوتین در مصاحبه‌ای که دو سال پیش با سی‌ان‌بی‌سی داشته هم گفته بود که ترامپ را فردی برجسته می‌داند و در عین حال گفته بود شناخت چندانی از جو بایدن، رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا ندارد.

در حال حاضر، ترامپ ادعا کرده که می‌تواند مشکل را میان روسیه و اوکراین حل کند. پوتین هم در مصاحبه‌ای تاکید کرده که هرچند فرقی نمی‌کند چه کسی رئیس‌جمهوری آمریکا باشد و هرچند ترامپ در زمان ریاست‌جمهوری‌اش سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه روسیه اعمال کرده، با این حال باز هم از طرح ترامپ استقبال می‌کند و خوشحال می‌شود از این طرح آگاه شود.

اکوایران در گزارشی تصویری به این موضوع پرداخته است؛ گزارشی در ابتدای آن اظهارات پوتین درباره ترامپ شنیده می‌شود و در ادامه، ترامپ در مصاحبه‌ای نسبت به اظهارات پوتین واکنش نشان می‌دهد و توضیح می‌دهد که از نگاهش، بایدن باعث شد جنگ آغاز شود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید