گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی؛

طلا در جا زد/ ترجیح سرمایه‌گذاران چیست؟

کدخبر: ۵۸۴۶۰۵
قیمت هر اونس طلا امروز افزایش چشمگیری نداشت و به 1917 دلار رسید.
طلا در جا زد/ ترجیح سرمایه‌گذاران چیست؟

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا روز پنجشنبه پس از کاهش در معامله قبل، ثابت ماند. صورت‌جلسه نشست ژوئن فدرال رزرو نشان داد که سیاستگذاران از افزایش بیشتر نرخ بهره حمایت می‌کنند و از این رو، چشم انداز نامطلوبی برای بازارهای فلزی ارائه می‌شود.

زیان‌های روز چهارشنبه سبب شد تا طلا مانع از صعود خود شود زیرا فلز زرد، در تلاش برای صعود از پایین‌ترین سطح سه ماهه در ژوئن بود.

علیرغم بدتر شدن شرایط اقتصادی، سرمایه گذاران تا حد زیادی دلار را به عنوان یک پناهگاه امن ترجیح داده‌اند و این در حالی است که انتظارات فزاینده مبنی بر اینکه فدرال رزرو به افزایش نرخ بهره در ماه های آینده ادامه دهد، وجود دارد.

هر اونس طلا با 0.1 درصد افزایش به 1917.58 دلار رسید، در حالی که معاملات آتی طلا با 0.2 درصد کاهش به 1924.15 دلار در هر اونس رسیده است. هر دو ابزار در روز چهارشنبه بین 0.4 تا 0.6 درصد از دست دادند.

Screen Shot 1402-04-15 at 12.59.48

بیت‌کوین طلای امروزی است

لری فینک مدیر عامل بلک راک، در سخنرانی خود در Fox Business در 5 ژوئیه تاکید کرد که نقش ارزهای دیجیتال عمدتاً «دیجیتالی کردن طلا» است.

فینک در طول مدت حضورش در بلک راک، اغلب در مورد رویدادهای مهمی که بر فضای کریپتو تاثیر می‌گذارند، از جمله فروپاشی FTX در سال 2022 و افزایش علاقه به BTC، اظهار نظر کرده است.

Screen Shot 1402-04-15 at 12.58.59

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید