کاهش قیمت آلت کوین ها

ریزش محدود بیت کوین و اتریوم

کدخبر: ۵۱۴۰۴۱
اقتصادنیوز : ارزهای دیجیتال امروز هم با افت مواجه شدند. بیت کوین و اتریوم هر دو در محدوده منفی یک الی منفی 2 درصد معامله می شوند.
ریزش محدود بیت کوین و اتریوم

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین در حال حاضر در تلاش برای حفظ کانال 23000 دلار است. خریداران تلاش می کنند با حفظ این کانال، مانع افت بیشتر قیمت شوند اما تا کنون افت 1.5 درصدی ثبت شده که بازدهی هفتگی را هم به منفی 1.5 درصد رسانده است.

بیت کوین با ارزش بازار 440 میلیارد دلار در شبانه روز گذشته 23 میلیارد دلار معامله شده است.

روندی که اخیرا در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد شده بود، این امیدواری را ایجاد کرد که قیمت به اعداد بالایی خواهد رسید. اما درجا زدن های این اواخر، خریداران را کمی ناامید کرده است.

امروز هم مایک نووگراتز مدیرعامل گلکسی دیجیتال در مصاحبه با بلومبرگ گفته که انتظار ندارد بیت کوین در روند صعودی جدید به قیمت 30 هزار دلار برسد.

رویداد مهم دیگر درمورد بیت کوین این است که نرخ تسلط این ارز بر بازار با ثبت عدد حدود 41، به کمترین رقم از ابتدای سال 2022 رسیده است.

بازدهی هفتگی اتریوم هنوز مثبت است

اتریوم هم امروز افت 1.5 درصدی داشته که قیمت آن در حدود 1700 دلار است. گرچه هم اکنون قیمت به زیر 1700 دلار رسیده، اما فاصله زیادی برای ورود مجدد به این کانال ندارد و هنوز نمی توان این کانال را از دست رفته دانست.

بازدهی هفتگی اتریوم برخلاف بیت کوین، همچنان مثبت است و این آلت کوین طی یک هفته اخیر 2 درصد رشد کرده است.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته 16 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 206 میلیارد دلار است.

اتریوم در نرخ تسلط خود بر بازار ارزهای دیجیتال وضعیت خوبی داشته و از 29 خرداد که نرخ تسلط آن حدود 14 درصد بوده، به 19 درصد در این روزها رسیده است.

کاهش قیمت آلت کوین ها

آلت کوین ها امروز وضعیت خوبی ندارند. به جز آوالانچ که 2 درصد رشد کرده و سه آلت کوین دیگر که رشد کمتر از نیم درصد داشته اند، مابقی آلت کوین ها با افت قیمت مواجه شده اند.

بیشترین افت قیمت مربوط به نماد اتم با کاهش 5.5 درصدی است. ایپ کوین هم 5 درصد افت کرده. دوج کوین و سولانا هم با افت 4 درصدی مواجه شده اند.

اما در مقیاس هفتگی وضعیت بازار هنوز خوب است. فلو با رشد 45 درصدی، بیشترین افزایش قیمت را طی یک هفته گذشته به ثبت رسانده. نیر پروتکل هم طی این مدت 23 درصد رشد کرده است. آوالانچ، زی کش و کوانت نیز با رشد بیش از 15 درصدی، جزو پربازده ترین نمادهای این هفته محسوب می شوند.

ارزش معاملات کاهش یافت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با یک درصد افت به 1.09 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 26 درصد کاهش داشته و 63 میلیارد دلار ثبت شده است. ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 6 میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات استیبل کوین ها هم 58 میلیارد دلار به ثبت رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید