رصد بازار خودروهای داخلی؛

مقاومت ایران خودرویی ها دربرابر افت قیمت + جدول

کدخبر: ۵۰۵۸۸۷
اقتصادنیوز: پرتیراژهای ایران خودرو امروز 12 تیر 1401 به رشد قیمت خود در بازار ادامه دادند و با رشد یک میلیون تومانی قیمت در بازار عرضه شدند.
مقاومت ایران خودرویی ها دربرابر افت قیمت + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار نشان دهنده آن است که رشد قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در بازار در حالی رقم خورد که امروز دلار دربازار افت قیمت قابل توجهی داشت،‌ اما بازار خودرو با توجه به نتایج مذاکرات دوحه به روند افزایشی خود ادامه دادند و امروز هم با افزایش قیمت در بازار عرضه شدند. روز گذشته بازار خودرو افزایش یک تا چهار میلیون تومان در بازار را تجربه کرد، اما امروز این روند کمی تعدیل شد و بازار خودرو به افزایش یک میلیونی قیمت بسنده کرد و تنها بر موضع افزایشی خود در بازار مقاومت کرد.     

 فعالان بازار خودرو همچنان بر این نکته تاکید می کنند تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار موجب شده تا بازار خودرو این روزها در رکود بسر ببرد و خبری از مشتری در بازار نباشد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده سمند امروز «سمند LX» در بازار رکورد رشد قیمت در بازار رشد یک میلیونی داشت و 305 میلیون تومان قیمت خورد، «سمندLX با موتورEF7» هم رشد یک میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به 354 میلیون تومان رسید. اما «سمند سورن پلاس» هم امروز 358 میلیون تومان در بازار قیمت خورد تغییر قیمت نداشت.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا امروز «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار تغییر قیمت نداشت و 510 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا معمولی» هم با افزایش یک میلیونی 401 میلیون تومان در بازار عرضه شد، اما «رانا پلاس» تغییر قیمتی نداشت و 308 میلیون تومانی قیمت گذاری شد.

با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت خانواده 207 امروز هم رشد قیمت داشت و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند. با این شرایط «پژو 207 دنده‌ای» در بازار  399 میلیون قیمت خورد و تغییر قیمتی نداشت و «پژو 207 سقف شیشه ای» هم 406 میلیون تومانی شد و رشدی یک میلیونی تومانی در بازار داشت.

ایران 12

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید