دست‌وپا زدن اونس برای غرق نشدن در کانال 1800

جلیقه نجات طلا چیست؟

کدخبر: ۳۶۲۹۸۲
طلا برای دومین روز متوالی در روز سه شنبه سقوط کرد. این درحالی است که دلار به بالاترین میزان خود در دو ماهه‌گذشته صعود کرده است.
 جلیقه نجات طلا چیست؟

قیمت هر اونس طلای دیروز  5 درصد سقوط کرد و به سطح 1903 دلار رسید، این رقم در مقایسه با رقم بسته شده دیروز 10 دلار کمتر بود.این فلز گران‌بها بین 1917 و 1893 دیروز در حال نوسان بود.نوسان 24 دلاری روز سه شنبه در بازار جهانی طلا در مقایسه با نوسان75 دلاری روز دوشنبهنشان از آرامش بازار در سطوح قیمتی جدید دارد.در بازار‌های فلزات دیگر، نقره با 1.5درصد کاهش به سطح 24.37 دلار رسید، پلاتین هم در روز سه شنبه 1.4 درصد از ارزش خود را از دست داد و به 869.31 دلار رسید قیمت پالادیوم هم افت 1.1 درصدی را ثبت کرد.

مدهوشی طلا در کانال 1800 با تعویق محرک مالی آمریکا

جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ، روز سه شنبه در هیئت کنگره گفت، مسیر پیش روی اقتصاد همچنان نامشخص است و بانک مرکزی ایالات متحده در صورت نیاز اقدامات بیشتری انجام خواهد داد. به طور جداگانه، چارلز ایوانز، رئیس ذخیره فدرال شیکاگو نیز گفت، اگر کنگره ایالات متحده نتواند یک بسته مالی کمکی را تصویب کند، اقتصاد ایالات متحده در خطر رکود اقتصادی قرار می‌گیرد.

با عدم پیشرفت واشنگتن در دستیابی به توافق نامه محرک مالی، دلار از اواخر ژوئیه در برابر سبد ارزهای مهم دیگر بالا رفت.دیوید مگر ، مدیر تجارت فلزات های‌ریج‌فیوچرز، گفت: انتظارات این است که تصویب جایگزین برای  قاضی روث بیدر گینزبرگ توسط ترامپ اختلاف نظر بیشتری بین دموکرات‌ها و جمهوری خواهان ایجاد کند، که منجر به کاهش احتمال تصویب طرح محرک مالی شود.

آینده طلا در کدام سمت خط 1900 دلار خواهد بود؟

بنظر نمی‌رسد که طلا برای مدت طولانی در جدال با 1900 باقی بماند، با توجه به عدم موفقیت طلا برای تسخیر کف حمایتی قبلی 1920 دلار، شاید مسیر طلا حداقل در کوتاه مدت نزولی باشد. تحلیل‌های فنی نیز برای ساعات و روز آینده  قویاً توصیه به فروش دارند. اگرچه باید گفت که تحلیل‌های فنی در رابطه با طلا معیار مناسبی برای پیش‌بینی رفتار بازار نیست.البته نکته جالب توجه تحلیل‌ فنی سایت اینوستینک تغییر توصیه هفتگی آن از «قویاً خرید» به «خرید» است. این تغییر درحالی است که توصیه هفتگی آن در دو ماه گذشته برروی «قویاً خرید» قرار دارد. 

  • نمودار طلا و نقره
  • نمودار طلا و نقره
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید