طهمورث copy

 با توجه به رسالت سازمان در توسعه صنایع به ویژه صنایع کوچک و متوسط و همچنین تجمع واحدهای صنعتی در حوزه‌های تجهیزات پزشکی، دارویی و بیمارستانی به خصوص در استان‌های البرز و تهران، نمایشگاه ایران هلث برای این معاونت از بعد توسعه بازار و توانمندسازی اعضا اهمیت ویژه‌ای دارد.

مطابق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده حمایت از مجموعه‌ها در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث 1403  به دو صورت است. بخش اول حمایت مالی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی که با اخذ غرفه در نمایشگاه مشارکت دارند. پرداخت بخشی از هزینه‌های ساخت و تجهیز غرفه برای این واحدها از حمایت‌های مالی سازمان در این نمایشگاه خواهد بود.

در وجه دوم نگاه جامع به توسعه بازار و رفع مسایل فناورانه بنگاه‌ها است. با توجه به تعامل مستمر با شهرک‌ها و نواحی صنعتی متوجه شدیم که برخی از آنها در یافتن راه‌حل‌ها یا برطرف کردن نیازهای فناورانه در فرآیند طراحی و تولید محصولات جدید با مشکلاتی روبه رو هستند. از این رو رویداد به‌همرسانی واحدهای صنعتی با فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه تجهیزات پزشکی با هدف رفع نیازهای فناورانه بنگاه‌ها و توسعه فناوری برنامه‌ریزی شده است. در این بخش واحدهای صنعتی در صورت عقد قرارداد رفع نیاز فناورانه از حمایت مالی شرکت‌های تابعه این سازمان بهره‌مند می‌شوند.