خفولا: شرکت خدمات فنی فولاد یزد در سامانه کدال طی افشایی اعلام کرد که روز دوشنبه مورخ ۳۰مرداد ۱۴۰۲ در مناقصه‌‌‌های عمومی تامین نیروی انسانی موردنیاز شهرداری شهرستان فامنین و تامین نیروی انسانی شهرداری شهرستان جهرم شرکت کرده و پس از بازگشایی پاکت طی فرآیند قانونی و مشخص شدن نتیجه، مراتب به اطلاع سهامداران و ذی‌نفعان خواهد رسید.

  کی‌بی‌سی: شرکت کی‌بی‌سی فروش زمین شهرک بهارستان خود را در افشای اخیر سامانه کدال اطلاع‌رسانی کرد. بر این اساس شرکت مذکور اعلام کرد که در راستای به‌کارگیری و تبدیل سرمایه‌‌‌های غیرمولد به مولد و به‌منظور تامین نقدینگی لازم جهت انجام و پیش‌برد اهداف و فعالیت‌‌‌های بازرگانی و ایفای تعهدات مربوطه، ضمن تاکید بر رعایت الزامات قانونی و پس از اخذ مصوبه لازم از گروه دارویی برکت و همچنین طرح موضوع در گروه اقتصادی توسعه تدبیر به‌منظور بازنگری و به‌روزرسانی بودجه شرکت و اخذ مجوز مربوطه، هیات‌مدیره با فروش زمین شهرک بهارستان موافقت به‌عمل آورد. همچنین مقرر شده است به جهت ارزیابی و کشف ارزش زمین فوق‌‌‌الذکر ضمن رعایت قوانین حاکم، ارزیابی لازم توسط کارشناسان رسمی دادگستری انجام پذیرد و پس از اخذ استعلامات مربوطه، هیات‌مدیره با فروش زمین شهرک صنعتی بهارستان، از طریق برگزاری مزایده به قیمت کارشناسی یا بالاتر از آن موافقت کند.

  فروی: شرکت ذوب روی اصفهان در افشای اخیر خود در سامانه کدال اعلام کرد که جلسه هیات‌مدیره شرکت با حضور اکثریت اعضا در تاریخ ۳۰مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶ تشکیل شد و از آنجا که موضوع صورتجلسه مورخ ۲۸اسفند ۱۴۰۱ در خصوص فروش دو دستگاه دیزل ژنزاتور به شرکت باما منفی شده است و با توجه به مازاد دستگاه دیزل ژنراتور در شرکت ذوب روی اصفهان و نیاز به نقدینگی و به منظور مولدسازی دارایی‌‌‌ها، فروش یک‌دستگاه دیزل به قیمت کارشناسی به مبلغ ۱۲میلیارد تومان تصویب شد.

  وگردش: بانک گردشگری طی افشای اخیر خود در سامانه کدال اعلام کرد که پیرو انتشار آگهی فراخوان فروش از طریق مزایده بخشی از سرمایه‌گذاری‌‌‌های بانک در روزنامه‌‌‌های اطلاعات و «دنیای‌اقتصاد» در تاریخ ۱۷مرداد ۱۴۰۲ با عنایت به نبود متقاضی جهت خرید، در مهلت مقرر نتیجه‌‌‌ای حاصل نشده است. بنابراین در صورت وجود برنامه فروش، متعاقبا از طریق سامانه کدال اعلام خواهد شد.

  ثپردیس: سرمایه‌گذاری مسکن پردیس طی افشای اخیر خود نتایج حاصل از برگزاری کنفرانس عمومی خود را اطلاع‌رسانی کرد. بر این اساس شرکت مذکور عنوان کرد پیرو ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی مورخ ۲۹مرداد ۱۴۰۲ مبنی بر شفاف‌‌‌سازی نوسان قیمت سهام، با توجه به عدم‌طرح سوال در موعد زمانی مقرر از جانب سهامداران و سرمایه‌گذاران، به اطلاع می‌‌‌رساند هیچ‌گونه تغییر بااهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده و نوسان قیمت سهام طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از تصمیم و تحلیل سرمایه‌گذاری و عرضه و تقاضا در بازار سهام بوده است.

  غفارس: شیر پاستوریزه پگاه فارس در افشای اخیر خود اعلام کرد که در ابتدای شهریورماه ۱۴۰۰ اقدام به خرید یک‌دستگاه چرن کرده است که خامه را به کره تبدیل می‌کند. دستگاه خریداری‌شده دست‌دوم بوده و با طی کردن تشریفات قانونی و احراز مالکیت و اخذ استعلام‌‌‌های لازم از وارد‌کننده اصلی دستگاه و فروشنده به مبلغ ۲میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان خریداری شده است. پس از مدتی شخصی ثالث ادعای مالکیت دستگاه را مطرح می‌کند که در ۲۱اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ شرکت پگاه فارس مطلع شد رای قطعی در تاریخ ۳۱فروردین ۱۴۰۱ به نفع شاکی فروشنده صادر و فروشنده دستگاه به رد مال محکوم شده است. باتوجه به اینکه دعوای کیفری فی مابین فروشنده دستگاه چرن و شخص ثالث مدعی مالکیت بوده، شرکت پگاه فارس سمتی نداشته و جزو اصحاب دعوی نبوده و به تبع آن ابلاغی به شرکت پگاه فارس انجام نشده است. بر این اساس پس از اطلاع از صدور رای قطعی اقدامات حقوقی از جمله اعتراض ثالث اجرایی، اعتراض ثالث حکمی و شکایت کیفری مبنی بر تبانی در بردن مال غیر ‌با توجه به خویشاوندی فروشنده و شخص مدعی مالکیت و دادخواست اثبات مالکیت به دادگستری شیراز و قم تقدیم شده و مبالغ بابت خسارت احتمالی به صندوق دادگستری پرداخت نشده است. لکن به‌رغم صدور رای بدوی در دادگاه حقوقی شیراز مبنی بر اثبات مالکیت دستگاه چرن به نفع شرکت پگاه فارس با توجه به نظریه کارشناس رسمی دادگستری، متاسفانه رای مذکور تجدیدنظر نقض و اقدامات حقوقی انجام‌شده به نتیجه مطلوب نرسیده و رای قطعی صادره در ۳۱فروردین ۱۴۰۱ در ماه جاری اجرا شد و تاکنون دادنامه‌‌‌ای اعم از بدوی یا قطعی در مورد اجرت‌‌‌المثل یا اجاره دستگاه صادر نشده است. لازم به ذکر است از کل مبلغ دستگاه، ۶۰درصد به‌‌‌میزان یک‌میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان از طرف شرکت پگاه فارس به فروشنده پرداخت شده بود که حکم قطعی به نفع شرکت پگاه فارس مبنی بر محکومیت فروشنده دستگاه به پرداخت مبلغ یک‌میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان به انضمام خسارت دادرسی و تاخیر تادیه تا زمان اجرای حکم صادر، قطعی و اجرائیه صادر شده است.

  دالبر: شرکت البرز دارو در افشای خود اعلام کرد پیرو آگهی منتشرشده در تاریخ ۷مرداد ۱۴۰۲ با موضوع مزایده ملک واقع در خیابان دماوند تهران، با پایان یافتن مهلت برگزاری مزایده، بدینوسیله به اطلاع می‌‌‌رساند پیشنهادی از شخص یا اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت نشده است. بر این اساس شرکت البرز دارو پایان مزایده ملک مذکور را بدون حصول نتیجه‌‌‌ای به اطلاع سهامداران رساند.

  تاپکیش: تجارت الکترونیک پارسیان کیش در افشای اخیر خود در سامانه کدال اعلام کرد که در نظر دارد تعداد ۲۰هزار دستگاه کارت‌خوان پایانه فروش را که از قرار ۱۰هزار دستگله پوز سیار و ۱۰هزار دستگاه ثابت است از طریق مناقصه عمومی دومرحله‌‌‌ای تامین کند. بر این اساس کسانی که خواستار شرکت در این مناقصه هستند می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و اسناد مناقصه به وب‌سایت شرکت به آدرس pna.co.ir بخش مناقصات مراجعه و حداکثر ظرف یک‌هفته پیشنهاد خود را به آدرس شرکت ارسال کنند.