بازارپردازی پوشاک  هوش مصنوعی

هر کسیکه در حال حاضر ۲۳ ساله یا جوان تر است؛ یک بومی واقعی عرصه دیجیتال محسوب می‌شود. بقیه ما فقط جزو مهاجران این عرصه هستیم و کاملاً به اندازه آنها در این زمینه درایت نداریم. بومی‌های دیجیتال در دنیای دیجیتال به دنیا می‌آیند و در جهانی که در محاصره فناوری‌ها قرار دارد بزرگ می‌شوند؛ آنها از همان دوران کودکی با این دنیا تعامل دارند و همین باعث می‌شود تا درک بهتری از چشم انداز دیجیتالی اطراف خود داشته باشند. این بدان معنی است که نسل‌های جوان و آینده، از برندهایی که از آنها خرید می‌کنند انتظارات بیشتری دارند. بیش از یک چهارم انسان‌ها در این گروه قرار می‌گیرند؛ از این رو سازگاری و پذیرش دیجیتال بیش از هر زمان دیگری مهم خواهد بود.

تصور کنید دیگر نیازی به بازارپردازی فیزیکی (که هدف آن مشخص کردن عوامل موثر و غیر موثر بر فروش است) به آن صورتی که امروز در فروشگاه‌ها صورت می‌گیرد نباشد. فرض نمایید که با تنظیم پارامترهای یک الگوریتم و کلیک کردن بر روی یک دکمه، یک فروشگاه کاملاً تجاری به صورت دیجیتالی و سه بعدی دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید در فروشگاه خود گردش کرده، با آن تعامل کنید و محیط مجازی آن را به میل خودتان سفارشی نمایید. ممکن است تصور شود این نوآوری مختص فرداهای دور است؛ اما این فناوری در حال حاضر هم در دسترس می‌باشد. در حال حاضر برخی پلتفرم‌ها از الگوریتم‌ها و هوش مصنوعی برای کمک به مشتریانش در بازارپردازی خودکار فروشگاه‌های دیجیتالی سه بعدی خود استفاده می‌کنند. بیایید از نوآوری‌های دیجیتالی مختلفی صحبت کنیم که برای ساده سازی فرآیند بازارپردازی در صنعت مد چاره‌ای جز عبور از آنها نداریم.

اساس و پایه انتقال هر برند از فضای فیزیکی به فضای دیجیتال در راهکارهای سه بعدی و دیجیتال نهفته است. ساخت یک مجموعه سه بعدی از لباس‌های شما، مرکز دیجیتال سازی گردش کارتان محسوب می‌شود. از آنجایی که قرار است کلیت این صنعت از فضای فیزیکی به سمت یک فضای دیجیتال حرکت کند؛ لذا استفاده از نرم افزاری که به شما امکان طراحی مجموعه‌ها را به صورت سه بعدی می‌دهد، یک واقعیت اجتناب ناپذیر است. تولید کنندگان، تامین کنندگان و برندهای مد، همگی به سمت سه بعدی سازی حرکت می‌کنند. شرکت‌هایی وجود دارند که ظرفیت و تجربه ساخت مجموعه‌های سه بعدی و کتابخانه‌های پر حجم را برایتان دارند؛ اما اکثر برندهای مد تصمیم می‌گیرند که تمامی این کارها را به صورت داخل سازمانی انجام دهند.

اکثر مدارس و دانشگاه‌های مد که دوره‌های مد را برگزار می‌کنند؛ طراحی سه بعدی را به عنوان دوره درسی خود و یا حتی تحت عنوان یک دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد می‌گذرانند. پس بیشتر طراحان مد که وارد بازار می‌شوند دارای پیش زمینه‌ای سه بعدی هستند و آمادگی دارند با هر گروه مدی که در این زمینه به آنها درخواست بدهد، همکاری کنند. از موج جوانان حرفه‌ای و مشتاق دارای ذهنیت باز استفاده کنید تا در انتقال از فضای فیزیکی به دیجیتال به شما کمک کند.

منبع: نساجی دات کام