یلدای خانوادگی حسابداران در اصفهان برگزار شد

گروه برگزاری تمام تلاش خود را به کاربرد تا لحظاتی دل‌نشین کنار هم باحال خوب و با لبخندهایی ممتد ، شادی و نشاط وامید را به ارمغان  آورد و در این مسیر تلاش کرد تا با دعوت از  هنرمندان مطرح کشور شامل لاله جلال‌آبادی و مرتضی ریحانی، بهروز سروش پور معروف به گرگعلی، هنرمند توانا امید حاجیلی و خاله شاپرک شرایط را‌ مهیا سازد. امیدواریم در این مسیر موفق بوده باشیم.

همچنین کمیته یلدای حسابداران در اطلاعیه خود آورده است : از تمامی نقصان‌هایی که در اجرای برنامه به وجود آمد پوزش می‌طلبیم و مراتب قدردانی و تشکر خود را از حمایت‌های شما در سه دهه گذشته از شرکت اعلام و خود را مدیون این حمایت‌ها می‌داند .

ان شاءالله بتوانیم باز هم با ایده‌های نو و برنامه‌های بهتر در خدمت شما بوده و آمادگی خود را برای شنیدن ایده‌های شما واجرای آن اعلام میداریم  .

شما میتوانید تا ۱۳ دی ماه میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر، صفحه نوآوران به ادرس Noavarangroupofficial@ را فالو کرده  و از مراسم جشن استوری  یا پست جذاب همراه با تگ نمودن صفحه مجازی  نوآوران بگذارید ، به بالاترین بازدیدها به‌قیدقرعه هدایای ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد .