تبریک وزیر صمت به فولاد مبارکه  برای اتصال شرکت‌های دانش‌بنیان به صنایع بزرگ

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه با تأکید بر اینکه در مرتبه بالاتر، هلدینگ‌ها نیز باید سند راهبردی توسعه داشته باشند، تصریح کرد: بر اساس سندهای بالادستی و مبتنی برسند حوزه تخصصی، سند راهبردی هر شرکت باید ایجاد و مشخص شود و شرکت‌ها باید حداقل برنامه سه سال آینده خود را تدوین کرده باشند؛ چراکه بر اساس سند بالادستی باید نقاط تمرکز خود را مشخص سازند. وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت و لزوم رشد و توسعه هوشمندانه و هدفمند در همه شرکت‌های گروه تأکید کرد و گفت: این راهبرد باتوجه‌به اینکه طرح‌های توسعه متعدد و متنوعی در همه شرکت‌های زیرمجموعه فولاد مبارکه در حال اجراست اهمیت بیشتری دارد.

به گفته مدیرعامل گروه فولاد مبارکه توسعه تخصصی فعالیت‌های بازرگانی، تأمین به‌موقع و باصرفه اقتصادی تجهیزات و مواد مصرفی موردنیاز، فروش و صادرات در قالب برنامه‌ها و راهبردهای تخصصی می‌تواند در انجام موفقیت‌آمیز فعالیت‌ها مؤثر باشد.

 طیب‌نیا در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: امروز شرکت‌ها، کارگاه‌ها و کارخانه‌های گروه فولاد مبارکه به وسعت جغرافیای کشور و به‌ویژه در بسیاری از مناطق کمتر توسعه‌یافته کشور، گسترده شده و در حال فعالیت است؛ ازاین‌رو انتظار می‌رود پروژه‌های توسعه آن‌ها نیز به شکل هوشمندانه و دقیق و در زمان مقرر و با کمترین تعدیل به بهره‌برداری برسند تا در ادامه نیز برای ذی‌نفعان و کل جامعه منشأ خیروبرکت باشند.

گفتنی است مدیرعامل فولاد مبارکه در بازدید از شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا نیز با بیان اینکه سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای در مجموعه توکافولاد انجام شده است گفت: هدف‌گذاری اول در مجموعه توکافولاد باید بر مبنای رفع نیازهای گروه فولاد مبارکه باشد.