عباس حاج‌رسولی‌ها روز یکشنبه در نُطق خود در نشست علنی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: تفاوت فاحش حقوق پرداختی بین بخش دولتی و بخش صنعتی در سال‌های اخیر، مشکلات بسیاری بدنبال داشته است و این تفاوت باید هرچه سریعتر ترمیم شود. وی خاطرنشان کرد: اکنون کارکنان دولت نمی‌توانند هزینه‌های سنگین معیشت خود را بپردازند و در مقابل پرسنل بخش صنعت حقوق  بسیار بیشتری می‌گیرند که وجود این فاصله خطرناک است لذا اگر زودتر اقدامی برای ترمیم حقوق کارمندان دولت صورت نگیرد این بحث می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

وی ادامه داد: کشور در دهه ۶۰ نیز شاهد بروز چنین مشکلی بود و آن‌ زمان نیز که بنده این مشکل را به رئیس جمهور وقت اطلاع دادم و مشکل در آن زمان تا حدود زیادی مرتفع شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی یادآور شد: هیات دولت آن زمان با ترمیم حقوق، فاصله حقوق کارکنان دولت با صنعت را کاهش داد و اکنون نیز نیازمند ترمیم حقوق‌ها هستیم. حاج‌رسولی‌ها تصریح کرد: پیش از این قرار بود حقوق‌ها طبق نرخ تورم کشور اضافه شود و نه فقط ۲۰ درصد ولی در بسیاری از سال ها این‌گونه نشد و شرکت‌های بزرگ نیز نمی‌توانند با یک حقوق دولتی، خود را اداره کنند، بنابراین دولت باید به ترمیم حقوق کارکنان توجه ویژه داشته باشد.