او افزود: نوع چمن ورزشگاه نقش‌جهان، چمن اسپورت ورزشی متشکل از چند نوع چمن سردسیری است که بهترین دما برای رشد و کیفیت مناسب این نوع چمن فوتبال ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد است.

مدیر چمن‌های ورزشی باشگاه سپاهان ادامه داد: به‌منظور مقابله با این مساله، برای چمن در نقش‌جهان سایبان تعیبه شده است تا دمای هوا کاهش یابد، همچنین در این بازه زمانی در زمین چمن کاشت بذرصورت گرفته و از آنجا که کاشت بذر با دستگاه به‌صورت عرضی و طولی در داخل زمین انجام شده است، دستگاه مذکور در سطح چمن شیارهایی ایجاد کرده و بذر را در بستر چمن می‌کارد و این امر به ظاهر چمن آسیب می‌رساند که بعد از مدتی چمن خود را ترمیم می‌نماید. همچنین یک زمین چمن خزانه یک هکتاری در ضلع شرقی ورزشگاه نقش‌جهان برای پشتیبانی از چمن ورزشگاه با همان نوع بذر و بستر کاشت وجود دارد که در صورت اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی در کمترین زمان جایگزین چمن استادیوم خواهد شد.

نوری همچنین از بررسی و ارزیابی چمن‌های مختلف از جمله چمن هیبریدی برای کاشت در ورزشگاه نقش‌جهان خبر داد و یادآور شد: در آینده نزدیک باید زمین چمن ورزشگاه را به دلیل نزدیک شدن به اتمام دوره بهره‌برداری مفید از آن، تعویض کنیم، در صورت تأیید شدن چمن هیبریدی و سازگاری آن با اقلیم آب و هوایی اصفهان، برای فصل آینده چمن ورزشگاه را تعویض می‌کنیم.