گالری شهریور

۱۰ تابلوی نقاشی پرویز تناولی به بهانه‌ ۵۰ سال فعالیت این هنرمند در زمینه‌« پاپ - آرت» به‌نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه به‌مناسبت ۵۰ سال فعالیت پرویز تناولی در زمینه‌ هنر پاپ - آرت برگزار شده و ۱۰ اثر نقاشی در همین زمینه که همه‌ آنها در سال ۲۰۱۶ خلق شده‌اند، به‌نمایش درآمده است. نمایشگاه آثار پرویز تناولی تا ۲۸ خردادماه در گالری «شهریور» به نشانی الهیه، خیابان خزر شمالی، بن‌بست هرمز، شماره ۹ میزبان علاقه‌مندان است.

موزه هنرهای معاصر

نمایشگاهی شامل اسناد فرهنگ دیداری کودکان ایران و تأثیر فرهنگ‌های غرب و شرق بر این فرهنگ، در موزه هنرهای معاصر تهران برپا شده است. نمایشگاه «کارنامه» تا ۲۵ مردادماه در موزه هنرهای معاصر واقع در خیابان کارگر شمالی ادامه دارد.

فرهنگسرای بهمن

نمایشگاه پوستر «کوکب هدایت» به‌مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ برپا شد. در این نمایشگاه که از ۱۲ خردادماه در سالن نگارستان نگارخانه بهمن آغاز شده است، ۲۰ اثر خوشنویسی‌شده از ۱۵ استاد و هنرمند خوشنویس معاصر کشور در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.علاقه‌مندان برای دیدن این نمایشگاه می‌توانند تا ۳۱ خردادماه در ساعات اداری به نگارخانه فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۱۸۰ تماس بگیرند.