سید حسین‌هاشمی: پس از کار کارشناسی دقیق و تهیه گزارشهای بازرسی وزارت کشور و استانداری در خصوص تخریب هتل آرینا که در حریم رودخانه جاجرود احداث شده تصمیم‌گیری خواهد شد استاندار تهران از مردم خواست هرگونه ساخت و ساز جدید در بستر رودخانه‌ها را اطلاع دهند تا از طریق قوه قضائیه حکم تخریب آن گرفته شود.
سید حسین‌هاشمی‌در این خصوص تصریح کرد: از اول تیرماه این مصوبه به کلیه دستگاههای مرتبط ابلاغ شده و دو رودخانه جاجرود و لواسان تحت کنترل و نظارت دقیق قرار گرفته اند.
وی در مورد تخریب 860 واحد غیرمجاز در بستر رودخانه‌های تهران در 6 ماه گذشته گفت: ساخت و ساز در بستر رودخانه‌ها صد در صد ممنوع است و به همین دلیل این واحدها با مجوز قوه قضائیه تخریب شدند.
استاندار با تاکید بر مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز ، از ابلاغ ساماندهی فاضلاب و سپتیک واحدهای مسکونی حریم رودخانه‌ها از اول تیرماه جاری خبر داد.
هاشمی‌در مورد آخرین وضعیت هتل آرینا که در حریم رودخانه جاجرود قرار دارد نیز اظهار داشت: ساخت این هتل در دولت قبل انجام شده و در حال حاضر کار کارشناسی دقیق از سوی وزارت کشور و استانداری روی آن انجام شده و قرار است پس از تکمیل گزارش‌های بازرسی وزارت کشور و استانداری در خصوص تخریب آن در حضور وزیر تصمیم گیری شود.