اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درباره فوت پزشک طرحی در جاسک

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شامگاه چهارشنبه با اتنتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: انتشار خبر فوت این پزشک در جاسک موجب ایجاد شایعه ها و نگرانی‌هایی بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این اطلاعیه ضمن تسلیت به خانواده این پزشک و جامعه پزشکی توضیح داد: مرحومه دکتر زهرا ملکی قربانی پزشک طرحی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به دلیل مشکلات رفت و آمد و به درخواست خود، از بیمارستان جاسک به بیمارستان پارسیان منتقل و در آن‌جا مشغول به کار شد.

آخرین شیفت وی در بیمارستان پارسیان، ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بود و بعد از آن به تهران و نزد خانواده خود سفر کرده و فوت در تهران اتفاق افتاده است.

این اطلاعیه ی افزاید: هیچ گزارشی از درگیری و ضرب و جرح توسط بیمار یا همراهان بیمار در هیچ یک از دو محل خدمت ایشان (جاسک و پارسیان) وجود ندارد. همچنین از زمان آغاز بکار این پزشک در استان هیچ مشکل کاری یا نارضایتی و شکایت یا درخواستی برای رفع مشکل از طرف نامبرده به دانشگاه منتقل نشده است و به همین دلیل فوت وی نمی تواند هیچ گونه ارتباطی با محل خدمت وی داشته باشد.

دانشگاه علوم پزشکی از رسانه‌ها و سایر افراد خواست اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری کنند.

طی روزهای گذشته خبر فوت این پزشک طرحی جوان تحت عنوان مرگ خودخواسته در جاسک منتشر شده بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.