بستنی ساز بزرگ  پای ثابت جشنواره‌ها
مدیرعامل شرکت لبنیات و بستنی میهن واحد برتر کشور در آئین بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن سال 93 در سالن اجلاس تهران از بیانات ارزشمند دکتر روحانی رئیس جمهور ایران در این مراسم استقبال و نظرات وی را برای تحقق صنعتی شدن ایران شکوهمند توصیف کرد. ایوب پایداری که در سالهای اخیر بارها در این گونه مراسم با برند میهن خوش درخشیده و صاحب دهها لوح و تندیس افتخار شده است، کیفیت سخنان و دقت نظر رئیس جمهور را در مورد آینده صنعت کشور متمایز از مراسم مشابه سالهای گذشته دانست و موضع گیری منطقی ایشان را ستود .
او به ویژه آن بخش از اظهارات رئیس جمهور را در مورد اینکه صنعت ایران دیگر نوزاد کوچک نیست و به یک فرد بالغ و پخته تبدیل شده که اگر چه رشد لازم را نداشته است اما باید در مسیر صنعتی شدن ایران ،پرتلاش تر از گذشته ظاهر شود، بسیار قابل توجه دانست.
پایداری در این خصوص می‌گوید: دکتر روحانی دقیقا مطلب مهمی‌را بیان کرد و این نکته چیزی است که صنعتگران و تولیدکنندگان ما باید به آن توجه ویژه کنند. دیگر زمان عجز و لابه و تقاضاهای سنگین برای نجات صنعت نیست، بلکه زمان تلاش، تعامل و یافتن راه‌های برون رفت از مشکلات و عبور مقتدرانه از سد تحریم‌ها برای تبدیل بنگاه‌های کوچک به بنگاه‌های اقتصادی بزرگ است.
به گفته پایداری، صنعتگران و تولیدکنندگان باید در فضای موجود با کار بیشتر به کمک مردم و دولت بشتابند و راه صنعتی شدن ایران هم تلاش مشترک همگان است.
وی دائم از مشکلات حرف زدن و مطالبه پول و تسهیلات از دولت را تکراری و غیر مفید ارزیابی کرد و خواستار آن شد که مشکلات را تحمل کرده و رفع موانع را با صبوری و تولید بیشتر پشت سر گذاریم.
شرکت فرآورده‌های لبنی و بستنی میهن با حدود ۵۴۰۰ نیرو و پرداخت ماهانه نزدیک به ۶ میلیارد تومان حقوق پرسنل ، در حال حاضر در حوزه شهرستان اسلام شهر به فعالیت تولیدی مشغول است. این حجم نیرو و پرداخت ماهانه بدون تنش و مشکلات بزرگ در شرکت هر سال مسئولان ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت را وا داشته است بالاترین امتیازات را به میهن داده و از این برند در مراسم ویژه از جمله روز ملی صنعت و معدن تجلیل کنند.
به همین خاطر است که رمز گشایی از توفیقات برند میهن برای حتی مخالفان اندک این بستنی‌ساز بزرگ آسان نیست و میهن همچنان با مدیریت و سبک و سیاق سنتی ایوب پایداری برای پشت سر گذاشتن مشکلات پیش می‌رود و جایگاه آن هیچگاه طی این سالها از سوی رقبا به صورت جدی تهدید نشده است.