تعامل قطعه سازان  با دولت  تدبیر و امید
رضا رضایی: از حضور حداکثری قطعه سازها برای شرکت در انتخابات هیئت مدیره جدید سازندگان قطعات خودروی کشوردر اول مردادماه جاری استقبال می‌کنیم پیشکسوت برتر صنعت قطعات خودروی کشور در حاشیه دریافت لوح و تندیس زرین از دست رئیس جمهور در روز ملی صنعت و معدن گفت: از آنجا که دولت تدبیر و امید احیاء و توسعه اقتصادی کشور را از مسیر صنعت و زیر ساخت‌های آن که رشد بنگاههای تولیدی است، به عنوان استراتژی اصلی خود قرار داده است، لذا حمایت از خدمات رسانی موثر از طریق انجمن‌ها (NGO ) می‌تواند موجب تقویت صنایع شود.
رضا رضایی که نزدیک به ۵ دهه در صنعت قطعات خودروی کشور فعالیت داشته و هلدینگی متشکل از ۸ شرکت زیر مجموعه را مدیریت می‌کند همچنین بیان کرد: انجمن قطعه سازان کشور با ۲۰ سال سابقه فعالیت یکی از انجمن‌های بسیار فعال بوده که متاسفانه در ۳ سال اخیر آنطور که باید و شاید قادر به اجرای وظایف محوله خود نشده و تقریبا غیر فعال باقی مانده است.
وی تصریح کرد که به دلایلی قادر به اجرای اهداف از پیش تعیین شده نبوده ولی امیدوار است بعد از انتخابات پیش رو بتواند در رفع مشکلات اعضا فعال باشد.
وی گفت: به همین خاطر بنده در همین جا از کلیه همکاران عزیز قطعه ساز عضو انجمن تقاضا دارم برای ایجاد پویایی و بازگشت به اعتبار قبلی حتما در جلسه انتخابات پیش رو که اول مردادماه برگزار می‌شود شرکت نمایند.
پیشکسوت نمونه صنعت قطعات خودروی کشور همچنین با تاکید بر حضور حداکثری همکاران قطعه ساز در این مراسم که فرصتی جدید و سرنوشت‌ساز برای انتخاب اعضای هیئت مدیره فعال، کاردان، اثرگذار و ... طبق سنوات گذشته است، یادآور شد: در شرایط فعلی با توجه به اقدامات دولت دکتر روحانی رئیس جمهور پرتلاش کشور و سایر همکاران ارزشمند این دولت که از مدیران لایق صنعت و معدن کشور هستند امیدواریم مراسم انتخابات آینده انجمن سازندگان قطعات خودرو با استقبال باشکوه و نمونه این واحدها برگزار شود.
رضایی عبور دولت یازدهم را از رکود از طریق ثبات قوانین و تلاش در رفع موانع از سر راه صنعتگران به خصوص بها دادن به نقش تشکلها به عنوان خدمات موثر دوران کوتاه فعالیت دولت جدید ستود و افزود: این تلاشها که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت موجب تحرک و رشد صنعت قطعات خودرو شده بسیار برای ما قطعه سازها دلگرم کننده بوده است و بنده اعتقاد دارم می‌توان از طریق علم و فن آوری و حرکت دانش محور، کلیه تجارت خود را به کار ببندیم تا با استفاده بهینه از امکانات موجود، موثرترین خدمات را از نظر کیفیت به خودروسازان کشور عرضه و همچنین از این طریق، خودروهای باکیفیت و شرایط بهتر را به هموطنان ارائه دهیم.
قابل ذکر است یک روز بعد از برگزاری مراسم روز ملی صنعت و معدن و تجلیل از رضا رضایی پیشکسوت صنعت قطعات خودرو کشور، در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری شهرستانهای شهریار، شهر قدس و ملارد در غرب تهران که با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد مجددا از این پیشکسوت فعال و مدیرعامل گروه هلدینگ آذین خودرو کشور با اهداء لوح جدید قدردانی به عمل آمد.