تخطی ارگانهای دولتی  از مصوبه هیات وزیران
در حالیکه تولید نوت بوک و کامپیوترهای بدون کیس این مجتمع تولیدی در شهرک صنعتی پرند ادامه دارد ، برخی ارگانها و سازمان دولتی بدون توجه به مصوبه هیئت وزیران همچنان در حال خرید و واردات کالاهای مشابه هستند مدیرعامل مجتمع تولیدی ماتریس از مسئولان ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست کرد که برندهای معتبر داخلی را به کلیه سازمانها و ارگانهای دولتی معرفی و از آنها در برابر انبوه واردات کالاهای مشابه حمایت کنند.
وی با بیان اینکه این مجتمع تولیدی در حال حاضر با پروانه تولید نوت بوک و کامپیوترهای بدون کیس نیاز به حمایت دولت در راستای رعایت اقتصاد مقاومتی دارد افزود: متاسفانه خیلی از سازمانهای دولتی در مورد تولید و عرضه این نوع محصولات در کشور اظهار بی اطلاعی می‌کنند.
وی تصریح کرد: حتی برخی از سازمانهای دولتی با وجود اطلاع از تولیدات نوت بوک و کامپیوترهای بدون کیس در ایران و در این مجتمع به صورت غیرقانونی و برخلاف مصوبه هیئت وزیران اقدام به خرید و واردات کالای مشابه خارجی می‌نمایند.
مدیرعامل مجتمع تولیدی ماتریس با اشاره به مصوبه شماره۲۶۷۲۵ ت ۵۴۸۴۶۲ مورخ ۱۱/۳/۹۳ هیئت دولت مبنی بر ممنوعیت خرید کالاهای خارجی که مشابه تولید داخل دارند گفت: بسیار بجاست مسئولان وزارت متبوع با توجه به حمایت‌های شخص رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید که اولویت اول خود را احیای‌ اقتصاد و صنعتی شدن کشور می‌دانند، در این زمینه مجددا تذکر لازم را به ارگانهای زیر مجموعه بدهند.
او اظهار داشت: در رابطه با تولید نوت بوک و کامپیوترهای بدون کیس (پنل پی سی یا AIO ) این مجتمع در شهرک صنعتی پرند ضروری است سازمانهای استانی وزارت اطلاع رسانی لازم را معمول دارند تا حقوق و هزینه‌های سنگین تولید و اشتغالزایی این صنعتگران ضایع نشود.