مهاجم پرسپولیس که امید اول گلزنی این تیم دردربی به شمار می‌رود با توجه به اخطاری که در بازی با سیاه جامگان گرفته دو اخطاره شده و هواداران این باشگاه را بسیار نگران کرده است که مبادا مقابل ملوان کارت سوم را گرفته و بازی حساس با استقلال را از دست بدهد. به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی طارمی که برای عزاداری روزهای پایانی دهه محرم روانه زادگاهش بوشهر شده بود با سایت شخصی خود گفت‌وگویی داشت که در ادامه می‌خوانید.

از بازی با سیاه جامگان و صحنه مشکوک به پنالتی بگویید.

آن بازی گذشته و حرف زدن درباره آن بی‌فایده است اما باور کنید روی من مرتکب خطای پنالتی شدند. فیلم بازی هست و می‌توانید به دقت بررسی کنید اما متاسفانه داور تمارض تشخیص داد و کارت زرد گرفتم.

یک کارت زرد سرنوشت‌ساز که حالا می‌تواند دیدار با ملوان را برای تو حساس کند. در این دیدار به میدان می‌روی؟

بود و نبود من در ترکیب بستگی به تصمیم سرمربی دارد ولی دلیلی نمی‌بینم که به خاطر کارت زرد به میدان نروم. برانکو هم اعلام کرده برایش دربی و غیردربی فرقی ندارد و امتیاز کامل بازی با ملوان را می‌خواهد.

می‌توانید این هفته طلسم نبردن‌ در دیدارهای خانگی را بشکنید؟

بحث طلسم شکستن نیست. ما باید برای ارتقای جایگاه‌مان در جدول برنده شویم و البته ملوان هم نشان داده تیم خوبی است و حمید استیلی هم که حق استادی گردن من دارد همیشه تیم‌هایش هجومی بازی می‌کنند. به نظرم دیدار زیبایی را شاهد باشیم و امیدوارم سه امتیازش به ما برسد.

دربی را چگونه می‌بینی؟

الان در مورد دربی حرفی ندارم. بعد از بازی با ملوان به دربی فکر می‌کنم.

ظاهرا مدارک ماشینی که به مجتبی محرمی داده بودی هنوز دست او نرسیده.

زمانی که قرار بود ماشین را تحویل من بدهند براساس شماره ملی و محل صدور شناسنامه پلاک بوشهر دادند و نشانی منزل پدرم در بوشهر را گرفتند تا مدارک را به آنجا پست کنند. یکسری مدارک هم خود شرکت سازنده خودرو داد که من تحویل آقا مجتبی دادم ولی نمی‌دانم چرا مدارک پلاک مانند برگ سبز و کارت هنوز ارسال نشده و چندبار هم پیگیری کرده‌ام اما نتیجه نگرفته‌ام. شرمنده آقا مجتبی هستم و امیدوارم مسوولان سازمان لیگ که نقش اصلی در واگذاری خودروها را داشتند پیگیری کنند تا مدارک به دستم برسد و تقدیم آقا مجتبی کنم.

از برنامه نود شاکی بودی؟

بحث شاکی بودن نیست. اتفاقا نود ثابت کرده بود هر چه پنالتی روی من صورت گرفته درست بوده اما بعد از آنالیز برنامه نود نمی‌دانم چرا برخی داورها انگار تلاش دارند ثابت کنند من تمارض می‌کنم. نمی‌دانم تکلیف من چیست و وقتی روی من خطا صورت می‌گیرد چه کار باید کنم؟