دنیا برای حمید درخشان ناگهان زیر و رو شد. در شرایطی که بعد از توقف خانگی پرسپولیس مقابل صبای قم و اعتراض تماشاگران به درخشان خیلی‌ها فکر می‌کردند عمر حضور او روی نیمکت سرخپوشان به پایان رسیده، درخشان در بازی با لخویا هم به‌عنوان آخرین فرصت به کارش ادامه داد و توانست با پیروزی مقتدرانه در این مسابقه، شرایط را برای خودش تغییر بدهد. سرخپوشان روز سه‌شنبه باید در یک بازی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز به مصاف بنیادکار بروند. آنها به همین منظور امروز باید راهی ازبکستان شوند. حمید درخشان، سرمربی پرسپولیس که تنها نماینده پیروز ایران در روز اول مرحله گروهی بود، در مصاحبه با سایت کاپ درباره شرایط تیمش قبل از دیدار با نماینده ازبکستان حرف زد: «شرایط خیلی خوبی داریم. با بردی که هفته پیش به دست آوردیم روحیه مناسبی داریم. تمرینات خود را ادامه می‌دهیم. امروز هم به ازبکستان می‌رویم تا یک بازی خوب مقابل بنیادکار برگزار کنیم.» او در مورد تیم حریف هم گفت: «بازی سختی با بنیادکار داریم. تیم حریف بسیار چغر است و با توجه به اینکه از حمایت هوادارانش بهره می‌برد، به سختی امتیاز می‌دهد. ما باید بهترین عملکرد را داشته باشیم تا به امید خدا دست پر از ازبکستان برگردیم.»

سرمربی پرسپولیس درباره شکست تراکتورسازی و نفت تهران مقابل تیم‌های ازبکستانی و اینکه چنین امری چقدر در شرایط پرسپولیس تاثیر دارد هم حرف زد: «ما کار خودمان را می‌کنیم. برای نفت و تراکتورسازی و همچنین فولاد آرزوی موفقیت می‌کنم. البته باید بگویم بنیادکار از پاختاکور و نسف قارشی قوی‌تر است اما با همت بچه‌ها می‌توانیم از این مسابقه امتیاز بگیریم.»

مساله بازی نکردن صادقیان در دیدار با لخویا، همچنان محل بحث است. درخشان حضور او در برابر بنیادکار را منوط به وضعیت این بازیکن می‌داند: «باید ببینیم شرایط چطور می‌شود. هنوز تصمیم نهایی‌ام درباره ترکیب را نگرفته‌ام اما اگر صادقیان شرایط خوبی داشته باشد، قطعا بازی می‌کند. من همیشه آماده‌ترین‌ها را به زمین می‌فرستم و به دنبال موفقیت تیم هستم.» او درباره امید عالیشاه هم سخن گفت: «عالیشاه یکی از دونده‌ترین و بهترین بازیکنان پرسپولیس است که کمک زیادی به ما می‌کند. امیدوارم به روند خوبش ادامه دهد و بتواند در ادامه هم موثر باشد.»

درخشان با اشاره به صحبت‌های بازیکنان پرسپولیس درباره کرار و ناراحتی استقلالی‌ها از این مساله گفت: «من دوست ندارم در این باره حرفی بزنم. تمرکزم روی تیم خودم است و به این مسائل توجه نمی‌کنم. از بازیکنانم هم می‌خواهم آرامش خود را حفظ کنند و اجازه ندهند حاشیه‌ها به تیم وارد شود. در حال حاضر به هیچ چیزی غیر از موفقیت پرسپولیس مقابل بنیادکار فکر نمی‌کنیم.»