رأی پرونده سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و مربی فولاد خوزستان امروز اعلام خواهد شد. قرار بود رای پرونده شکایت حمید درخشان، سرمربی پرسپولیس و نعیم سعداوی مربی فولاد خوزستان از یکدیگر اوایل دی ماه ۹۳ از سوی کمیته اخلاق اعلام شود، اما این اتفاق رخ نداد. علی‌‌اکبر محمدزاده، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که به دلیل مشغله کاری رای این پرونده صادر نشده و اگر اتفاقی رخ ندهد امروز از سوی دیوان تحقیقات کمیته اخلاق اعلام خواهد شد.

فرکی: سپاهان مدعی قهرمانی است

تیم فوتبال سپاهان در راستای آماده‌سازی برای حضور پرقدرت در لیگ برتر دیداری تدارکاتی و رفت و برگشت را با پیکان برگزار خواهد کرد.حسین فرکی سرمربی سپاهان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس،‌ درخصوص اهداف سپاهان تصریح کرد: «با توجه به افتخارات و قدرت سپاهان تلاش می‌کنیم تا در آسیا گام‌های محکمی برداریم و به دنبال قهرمانی هم هستیم. امیدوارم بتوانیم به این موضوع دست پیدا کنیم و عملکرد خوبی در لیگ داشته باشیم.»

یاران حدادی و کامرانی پیروز شدند

در هفته بیست و هشتم لیگ بسکتبال چین، موسوم به CBA، تیم کینگدائو ایگلز با حضور حامد حدادی موفق به شکست ۱۳۴ بر ۱۱۸ تیم جیلین شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سنتر ۲۱۸ سانتی‌متری ایران در این دیدار ۴۰ دقیقه در زمین بود و ۱۸ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۴ پاس به نام خود و به سود تیمش کسب کرد. همچنین تیم جیانگسو تونگشی که مهدی کامرانی، گارد راس تیم ملی را در اختیار دارد نیز با نتیجه ۱۱۷ بر ۱۰۷ تیم تیانجین را از پیش‌رو برداشت. کامرانی در این دیدار ۳۹ دقیقه بازی کرد و توانست ۱۱ امتیاز، ۵ ریباند و ۵ پاس گل کسب کند.