دوری پنج هفته‌ای مودریچ از ترکیب رئال

لوکا مودریچ هافبک کروات رئال‌مادرید در دیدار تیم ملی کشورش برابر ایتالیا در انتخابی جام ملت‌های اروپا آسیب دید و به احتمال زیاد پنج هفته‌ای خانه‌نشین خواهد بود. به گزارش «ایسنا» وی در دقیقه ۲۸ از ناحیه زانو آسیب دید و از زمین بازی بیرون رفت. رسانه‌های کرواسی بعد از پایان بازی نوشتند که آسیب مودریچ جدی است واو به احتمال زیاد پنج هفته خانه‌نشین خواهد بود.

در رقابت با مسی و رونالدو بی‌شانس نیستم

مانوئل نویر دروازه‌بان تیم ملی فوتبال آلمان در گفت‌وگویی با هفته‌نامه کیکر درخصوص انتخاب به‌عنوان بهترین بازیکن جهان گفت: «با وجود داشتن رقبایی مثل کریس رونالدو و لیونل مسی، برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان شانس دارم. تصور نمی‌کنم بی‌شانس باشم. ضمن آنکه بایرن می‌کوشد در سطح بین‌المللی پیوسته حضور بیشتری داشته باشد. البته اگر فرضا در تیمی مثل شالکه بودم، به طور قطع شانسی نمی‌داشتم.»

کواچ: خجالت‌زده هستم

نیکو کواچ سرمربی تیم ملی کرواسی پس از تساوی

یک-یک برابر ایتالیا در سن سیرو به مساله پرتاب وسایل آتش‌زا به زمین از طرف هواداران کرواسی پرداخت و آن را مایه شرم خود دانست. به گزارش «سایت طرفداری» کواچ می‌‌گوید: «خجالت‌زده‌ام و از ایتالیا‌یی‌ها عذرخواهی کردم. کروات‌ها این‌گونه انسان‌هایی نیستند و ما به‌خاطر رفتار گروهی اندک، اعتبار خود را از دست می‌‌دهیم. اگر کسی‌ می‌‌خواهد به چیزی اعتراض کند نباید در استادیوم این کار را انجام دهد زیرا خانواده‌ها و کودکان به اینجا می‌‌آیند.»

جریمه بازیکنان ریش‌دار!

ایلهان چاوچاو، رئیس باشگاه فوتبال گنسلر بیرلیگی ترکیه تهدید کرد، هر بازیکنی را که با ریش وارد زمین شود، مبلغ ۲۵ هزار لیر(۱۱ هزار و ۲۰۰ دلار) جریمه خواهد کرد. به گزارش «ایرنا» وی حتی اسلووان بیلیچ سرمربی کروات بشیکتاش و فولکان دیمیرل دروازه‌بان فنرباغچه قهرمان ترکیه را نیز تهدید کرده است. وی گفت: «من از رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه خواستم گذاشتن ریش را برای فوتبالیست‌ها درسراسر این کشور منع کند. اما او به من گفت قوانین یوفا اجازه نمی‌دهد و به همین علت نمی‌تواندچنین ممنوعیتی اعمال کند.»