هواداران فوتبال این امکان را یافتند که با مراجعه به سایت فیفا شعار تیم‌های ملی روی اتوبوس تیم‌ها را برای جام جهانی 2014 انتخاب کنند.
به گزارش «ایرنا» جام جهانی 2014 برزیل کمتر از 70 روز دیگر آغاز می‌شود و تیم ملی ایران نیز یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها است که در کنار آرژانتین، بوسنی و هرزگوین و نیجریه به رقابت خواهد پرداخت. در صورتی که این شعارها برای قرار گرفتن روی اتوبوس تیم‌ها انتخاب شود، با انجام قرعه کشی از میان این 32 شعار، یک جایزه سفر به برزیل و تماشای 2 دیدار مرحله یک هشتم نهایی به برنده قرعه کشی تعلق می‌گیرد. هر کاربر امکان این را داشت که برای هر تیم حاضر در این رقابت‌ها یک شعار انتخاب کند که در جام جهانی 2014 روی اتوبوس تیم‌ها قرار خواهد گرفت.
مهلت ارسال شعارهای روی اتوبوس‌های تیم‌های ملی روز ۲۷ فوریه به پایان رسید. روز دوشنبه هفته آینده ۲۵فروردین (۱۴ آوریل) فهرست نهایی بهترین شعارها برای هر یک از ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی اعلام می‌شود و بعد از آن رای گیری آغاز خواهد شد. رای دهندگان از میان این فهرست، ۳۲ شعار را برای هر یک از تیم‌ها انتخاب خواهند کرد و شعارهای منتخب روی اتوبوس‌های تیم‌های مربوطه درج می‌شود.