لیگ قهرمانان اروپا
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب آرسنال در خانه از بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها، پذیرایی خواهد کرد. میلان هم در خانه به مصاف آتلتیکو مادرید می‌رود.
دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دو دیدار پیگیری خواهد شد. در یکی از دیدارها بایرن مونیخ، در ورزشگاه «امارات» با آرسنال دیدار می‎کند و در یکی دیگر از دیدارها، میلان میزبان آتلتیکو مادریدی است که در این فصل از رقابت‌ها حتی مدعی قهرمانی لالیگا است. آرسنال فصل گذشته در همین مرحله به بایرن باخته است. بایرنی که در نهایت به عنوان قهرمانی اروپا دست پیدا کرد. هواداران آرسنال از سال ۲۰۰۵ رنگ جام ندیده‎اند. این تیم فصل گذشته در بازی با بایرن در ورزشگاه امارات با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد، هرچند که در آلیانتس آرنا موفق شد این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. این یکی از سه شکستی بود که بایرن در سال ۲۰۱۳ متحمل شد.
آرسنالی‎ها در ۱۳ بازی گذشته در خانه شکست نخورده‌اند و «پر مرته ساکر»، مدافع آلمانی این تیم، معتقد است که توپچی‎ها نتیجه مثبتی از این بازی خواهند گرفت. «لوکاس پودولسکی» به ترکیب آرسنال بازگشته و در بازی با لیورپول یک گل هم به ثمر رساند. این در حالی است که «آلکس اوکسلید چمبرلین» هم در شرایط خوبی قرار گرفته است. آرسنال برای این بازی «میکل آرتتا» را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. «توماس فرمائلن»، «آرون رمزی»، «ابو دیابی» و «کیم کالستروم» به دلیل آسیب دیدگی قادر به حضور در بازی امشب نیستند. بایرن هم برای این بازی «خردان‌شکیری» را به خدمت ندارد. این در حالی است که «فرانک ریبری» هم نمی‎تواند باواریایی‎ها را همراهی کند. البته «پپ گواردیولا» از جهت در اختیار داشتن مجدد «باستین شواین اشتایگر» خوشحال است.
بایرن از ۲۱ بازی گذشته خود در رقابت‌های بوندس لیگا ۱۹ بازی را برده و فقط دو بار مساوی کرده است. بایرن در شش بازی گذشته خود فقط یک گل دریافت کرده است. این تیم آماده است تا به رکورد شکست‌ناپذیری آرسنال پایان دهد. بایرن در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از شش بازی، پنج بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
دیگر دیدار امشب بین تیم‌های میلان و آتلتیکومادرید برگزار می‌شود. «کلارنس سیدورف» مقابل تیمی قرار می‎گیرد که بسیار آماده و سر حال است و حتی شانس این را دارد که قهرمانی را از چنگ بارسلونا و رئال مادرید درآورد.
سیدورف تنها بازیکنی بوده که با سه باشگاه به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرده و چهار مدال قهرمانی این رقابت‌ها را در کلکسیون دارد. وی اکنون در کسوت مربی، کار مهمی پیش رو دارد. البته میلان با تیمی که زمانی یکی از پرافتخارترین تیم‎های فوتبال اروپا بوده، فاصله دارد. میلان برای این بازی، «سولی مونتاری» و «ریکاردو مونتولیوو» را به دلیل محرومیت به خدمت ندارد. «استفان الشراوی»، «روبینیو»، «والتر بیرسا» هم به دلیل آسیب دیدگی نمی‎توانند روسونری را در این دیدار همراهی کنند.