مارادونا آمدنش به ایران را تکذیب کرد
اسطوره فوتبال آرژانتین در واکنش به پذیرفتن پیشنهاد 100 هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران برای پوشیدن پیراهن این تیم گفت که چنین سخنانی شایعه محض است و او هیچ‌گاه پیراهن تیم ملی کشورش را به هیچ قیمتی نخواهد فروخت. به گزارش «ایسنا»، چند روز پیش رسانه‌های آرژانتینی از دعوت فدراسیون فوتبال ایران از مارادونا برای حضور در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی 2014 برزیل نوشتند. روزنامه‌ «کلارین» آرژانتین نوشت: فدراسیون فوتبال ایران حاضر است برای حضور مارادونا در این مراسم و پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران 100 هزار دلار به اسطوره فوتبال آرژانتین پرداخت کند.
علاوه بر روزنامه‌ «کلاردین» چند روزنامه‌ انگلیسی هم خبر پیشنهاد ۱۰۰ هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران به مارادونا را منتشر کردند. مارادونا در گفت و گویی که با روزنامه‌ «الامارات الیوم» داشت به انتقاد از رسانه‌های ایرانی پرداخت و پذیرفتن پیشنهاد ۱۰۰ هزار دلاری ایران را شایعه محض دانست.
اسطوره فوتبال آرژانتین گفت: بعضی از افراد با انتشار چنین سخنانی می‌خواهند شأن و منزلتم را پایین آورند. غیرممکن است که پیراهن تیم ملی کشورم را به هر ‌قیمتی بفروشم‌. چنین خبرهایی دروغ محض است.