آندرانیک تیموریان: در بولتون فیکس می‌شوم

گروه ورزش - هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان امروز با انجام هشت دیدار برگزار می‌شود. یکی از دیدارهای امروز بین بولتون و منچسترسیتی انجام می‌شود. این بازی واکنش‌های زیادی در مطبوعات انگلیسی داشته است. اکثر روزنامه‌های انگلیسی درباره بازی امروز بولتون اظهارنظر کردند.

روزنامه بلفاست‌تلگراف در گوشه‌ای از گزارش‌ خود درباره آندو تیموریان بازیکن ایرانی بولتون نوشت: «با توجه به دو گلی که تیموریان در دیدار با دانکستر روورز در جام حذفی زد باعث شد تا این بازیکن در دیدار با منچسترسیتی بازی کند.»

آندرانیک بعد از هنرنمایی در جام حذفی خودش را به ترکیب بولتون نزدیک‌تر کرد. سایت Mancheste evening News در این‌باره نوشته است: «تیموریان بازیکن ایرانی بولتون که دو گل در ورزشگاه کیپ موت به ثمر رساند به دنبال هدف بزرگ‌تری است. این بازیکن بیست و سه ساله این‌روزها شرایط مناسبی در انگلستان دارد.

این شرایط باعث شده تا سام آلاردایس (سرمربی بولتون) حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کند. احتمال دارد که این بازیکن در بازی امروز بازی کند. خود آندو در این‌باره می‌گوید: «می‌خواهم به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب بازی کنم و به هواداران نشان بدهم که چه کاری می‌توانم بکنم».