فروش نهال گردو و بادام گلدانی با تضمین گیرایی صد در صد

رپرتاژ آگهی: رویال نهال یکی از بزرگ ترین نهالستان های تولیدکننده نهال گلدانی در غرب کشور است که تنوع بسیار بالایی از نهال های گلدانی را در اختیار باغداران قرار داده است. به این ترتیب در هر جای ایران که هستید می توانید رقم تجاری و مناسب منطقه زندگی خود را خریداری کنید. رویال نهال حامی همه جانبه باغداران است و تخفیف های ویژه ای برای رونق باغداری در سراسر ایران بر روی نهال های خود در نظر گرفته است؛ پس این فرصت ویژه را از دست ندهید.

نهال های گلدانی؛ پولسازترین نوع نهال ها برای کاشت

درست است که نهال های گلدانی قیمت بیشتری در مقایسه با نهال های ریشه لخت دارند، اما مزایای آن ها چند برابر نهال های ریشه لخت است. نهال های گلدانی کیفیت بی نظیری دارند و درصد خطا در آن ها نزدیک به صفر است؛ یعنی با خرید آن ها می توانید یک سرمایه گذاری بدون ریسک را آغاز کنید. این نهال ها ریشه پر هستند و در گلدان های پلاستیکی یا نایلکسی به همراه خاک اطراف ریشه ارائه می شوند. این امر سبب می شود تا در زمان حمل و نقل به ریشه نهال آسیبی وارد نشود.

نهال های گلدانی در فصول تابستان سبز شده هستند و سبب افزایش اطمینان باغداران به نهال و باردهی آن ها می شوند. اغلب نهال های گلدانی یک سال بعد از کاشت باردهی خود را آغاز می کنند که این امر در خصوص نهال های ریشه لخت وجود ندارد.

نکته مهمی که در زمان کاشت نهال های گلدانی وجود دارد، این است که این نهال ها نباید برای مدت زمان طولانی داخل گلدان باشد و باید حداکثر ۳ تا ۴ روز پس از خرید، به زمین منقل شوند.  

این امر برای نهال های گلدانی موجود در رویال نهال نیز صدق می کند. نهال های گلدانی که در این فصل از رویال نهال می خرید دارای جوانه و سبزشده هستند. این نهال ها به همراه خاک عرضه می شوند و ریشه های آن ها در معرض هوا قرار نمی گیرد؛ به همین دلیل گیرایی آن ها ۱۰۰ درصد است. کارشناسان رویال نهال تمام نکاتی که لازم است برای کاشت نهال های گلدانی بدانید را در زمان خرید به شما یادآوری می کنند تا باغداری حرفه ای را تجربه کنید.  

برترین نهال های گلدانی برای کاشت در فصل بهار و تابستان

نهال های گلدانی تنوع بالایی دارند؛ اما ۲ نوع از آن ها جزء پولسازترین نهال ها هستند که با داشتن ویژگی های منحصربه فرد سودآوری بالایی را برای باغداران به همراه دارند. این ۲ نهال گردو و نهال بادام هستند که واریته های مختلفی از آن ها به صورت گلدانی در رویال نهال موجود است.

گردو پیوندی چندلر

عملکرد این نهال گردو بین ۶ تا ۷ تن در هر هکتار است و مغزهای آن درصد چربی بسیار بالایی دارند؛ به همین دلیل یکی از پرفروش ترین گردوها در بازار مصرف است.

گردو پیوندی فرنور

گردو فرنور جزء ارقام پوست کاغذی موجود در بازار است و عملکرد آن بین ۷ تا ۸ تن در هر هکتار در نظر گرفته می شود.

گردو ژنوتیپ پیوندی

گردو ژنوتیپ یکی از بهترین و تجاری ترین ارقام گردو است که باردهی ۱۵ تنی در هر هکتار دارد. باردهی این نهال از همان سال اولیه کاشت آغاز می شود.

گردو ژنوتیپ بذری

گردو ژنوتیپ بذری

این نهال بر پایه بذر تولید می شود؛ اما کیفیت آن با سایر نهال ها برابری می کند. این نهال جزء ارقام پایه کوتاه است و در مناطق سردسیر کوهستانی بیشترین عملکرد را دارد. 

گردو بذری اسرائیلی

این نهال با دارا بودن عمر اقتصادی 100 ساله در فهرست نهال های گلدانی سودآور قرار دارد و باردهی آن در هر هکتار به 8 تن می رسد.

گردو بذری کانادایی

بیشترین سطح زیر کشت باغات مناطق سردسیر به گردو کانادایی اختصاص دارد؛ زیرا این نهال طول عمری بالای 100 سال داشته و بسیار پربار است.

نهال بادام تونو

نهال بادام تونو از جمله مقاوم ترین نهال ها در برابر تنش های بی آبی است و 35 تا 40 سال عمر مفید دارد. در شرایط ایده آل باردهی این نهال از 4 تا 5 تن نیز فراتر می رود.

نهال بادام فرانیس

فرانیس مرغوب ترین نهال بادام در نظر گرفته می شود که مناسب مناطق سردسیر است و باردهی آن در هر هکتار به 4 تن می رسد.

نهال بادام آذر

نهال بادام آذر

بادام آذر با طول عمر 50 ساله خود یکی از پرفروش ترین نهال های بادام برای مناطق سردسیر است که در بهترین شرایط رشد عملکردی 4 تنی در هکتار دارد.

نهال بادام مامایی

بادام مامایی از جمله پرفروش ترین نهال های گلدانی رویال نهال است که کیفیت بسیار بالایی داشته و باردهی خود را از سال اول کاشت آغاز می کند.

خرید نهال های گلدانی با قیمتی استثنایی از رویال نهال

تصور نکنید چون نهال گلدانی می خرید، پس کیفیت آن تضمین شده بوده و سودآوری بالایی دارد. بسیاری از نهال های گلدانی کیفیت لازم برای کاشت را ندارند و از نهال های ضعیف و آسیب دیده هستند؛ بنابراین اگر می خواهید سرمایه شما به هدر نرود، خرید نهال را از نهالستان های معتبر و مورد تأیید جهاد کشاورزی انجام دهید.

خرید نهال های گلدانی با قیمتی استثنایی از رویال نهال

رویال نهال با تولید نهال های گلدانی شناسنامه دار و دارای گواهی نامه سلامت، این اطمینان را به شما می دهد که سرمایه شما صرف خرید نهال های تجاری و باکیفیت می شود. تمامی نهال های گلدانی رویال نهال لیبل فروش دارند و زیر نظر مهندسان جهاد کشاورزی به فروش می رسد؛ پس امکان گران فروشی در آن ها وجود ندارد. رویال نهال تخفیفات ویژه ای برای باغداران عزیز در نظر گرفته است که می توانید با برقراری تماس با کارشناسان فروش رویال نهال از آن ها بهره مند شوید.

09141811520

09981811520

09301811520

09141832100

04445231520

جهت خرید نهال گلدانی و اطلاعات بیشتر به سایت این نهالستان ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.