سفر تیم ملی دوچرخه‌سواری به مسابقات جهانی لغو نشده است

علی زنگی آبادی رییس فدراسیون دوچرخه سواری از لغو نشدن سفر رکابزنان به مسابقات قهرمانی جهان هلند خبر داد و گفت: کمیته فنی هنوز در حال بررسی حضور تیم ملی در این رقابت‌ها است. وی ضمن بیان این مطلب گفت: هنوز فدراسیون تصمیمی در خصوص اعزام تیم به مسابقات قهرمانی جهان هلند نگرفته است و نمی‌دانم خبر لغو این اعزام از چه طریقی به رسانه‌ها منعکس شده است.

وی با بیان اینکه مسابقات جهانی پیست فروردین‌ماه در هلند برگزار می‌شود، افزود: دعوت نامه و تعداد سهمیه‌های ایران به تازگی از سوی فدراسیون دوچرخه سواری جهانی به ایران اعلام شده است. کمیته فنی فدراسیون و مربیان تیم ملی درحال بررسی شرایط ورزشکاران هستند تا تصمیم درستی در این خصوص بگیرند. اما هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند.

وی ادامه داد: دوچرخه‌سواران جاده‌ای هم با تیم‌های باشگاهی به رقابت‌های برون مرزی می‌روند. مشکل تیم پتروشیمی تبریز تا حدی حل شده است و بزودی این تیم راهی چند تور بین‌المللی خواهد شد.

وی در همین خصوص گفت: مسوولان شهر جیرفت به فدراسیون پیشنهاد برگزاری تور بین‌المللی را داده‌اند. این مساله باید بررسی شود و در نهایت به اتحادیه جهانی پیشنهاد گردد. اما تا زمانی که تکلیف این مساله مشخص شود شاهد برگزاری تور بین‌المللی کرمان هستیم که می‌تواند در شهرهای مختلف برگزار شود.