حضور یک سرمایه‌دار در لیگ کشتی

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یکی از چهره‌های سرمایه‌دار ورزش که بیش از این در دو رشته ورزشی صاحب منصب بوده است، شاید در رقابت‌های امسال لیگ برتر کشتی تیمداری کند. دلیل مطرح شدن نام این سرمایه‌دار در مباحث مربوط به کشتی، دوستی او با یکی از قهرمانان جهان و المپیک است. هدایتی آمدن خاکپور به آستیل آذین را شایعه خواند

در شرایطی که علی پروین در گفت‌وگو با ایسنا از آمدن خاکپور به استیل آذین خبر داده و عنوان کرده بود از او می‌خواهد تا مربیگری استیل آذین را قبول کند، اما حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین این موضوع را شایعه خواند.

خسروشاهی در جام‌جهانی دوچرخه سواری

در ادامه اولین مرحله جام‌جهانی که با حضور ۲۵۰ رکابزن از ۳۵ کشور جریان دارد، در دور انتخابی ماده اومنیوم بهنام خسروشاهی از ایران با کسب ۲۱ امتیاز در زیر گروه دوم در رده نخست قرار گرفت.

محرومیت شمسایی ازحضوردرتیم فولادماهان

کادرفنی تیم فوتسال فولاد ماهان اصفهان پس از شکست دو بر یک این تیم مقابل تیم گسترش فولاد تبریز، وحید شمسایی را از حضور در تمرینات و دیدارهای آتی این تیم محروم کرد.

حفظ کادر فنی تیم‌های ملی کشتی تا المپیک لندن

عملکرد موفقیت‌آمیز محمد بنا درکادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و همچنین غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد باعث شد تا مسوولان فدراسیون این مربیان را حداقل تا المپیک ۲۰۱۲ لندن حفظ کنند.

تماس مسوولان باشگاه استیل آذین با وحید طالب‌لو

مسوولان باشگاه استیل‌آذین برای رفع نقطه ضعف این تیم درون دروازه با وحید طالب‌لو، دروازه‌بان تیم استقلال وارد مذاکره شده‌اند.

لوکا بوناچیچ وارد ایران شد

لوکا بوناچیچ برای پذیرش سرمربیگری پاس همدان وارد ایران شد. با توجه به نتایج ضعیف تیم فوتبال پاس همدان در هفته‌ها و ماه‌های اخیر، مدتی است که صحبت از اعمال تغییرات در کادر فنی و مدیریتی این تیم بر سر زبان‌ها افتاده است.

این بدترین شکست رئال بود

فلورنتینو پرس، رییس باشگاه رئال مادرید، تایید کرد که شکست ۵-صفر دوشنبه شب هفته پیش مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو بدترین شکست تاریخ باشگاه بوده است.