«ووووزلا» توقیف می‌شود

در پی شکایات شبکه‌های تلویزیونی، بازیکنان و تماشاگران، برگزارکنندگان رقابت‌های جام جهانی نواختن شیپورهای سنتی آفریقایی موسوم به «ووووزلا» را محدود می کنند. انتقاد زیدان از دومنک

زین‌الدین زیدان، ستاره سال‌های نه چندان دور دنیای فوتبال در انتقاد از دومنک سرمربی تیم ملی فرانسه گفت: اصلا خبری از بازی گروهی تیم نبود و به نظر می‌رسد که نقش مربی فراموش شده است. تیم ملی فرانسه هویت کافی ندارد و این مشکل مربوط به مربی تیم است.

لدلی کینگ جام‌جهانی را از دست داد

لدلی کینگ، مدافع انگلیس که در بازی مقابل آمریکا در ترکیب ثابت قرار گرفته بود، دیدارهای بعدی تیم ملی انگلیس در جام جهانی را به علت مصدومیت از دست داد.

باران تمرین ایتالیا را به‌هم زد

مارچلو لیپی، تمرین صبح دیروز تیمش را در کیپ تاون به دلیل باران شدید لغو کرد. بازیکنان ایتالیا دیروز مجبور شدند در محوطه هتل تمرینات را انجام بدهند.

تورس به بازی اول نمی‌رسد

ویسنته دل بوسکه صبح دیروز در جمع خبرنگاران حاضر در کمپ تمرین تیم ملی اسپانیا گفت: فرناندو تورس بازیکن آماده اسپانیا در بازی اول استراحت خواهد کرد و شاید به طور کلی در مرحله گروهی از این بازیکن استفاده نکنم؛ چرا که معتقدم وی در صورت استراحت می‌تواند در اوج آمادگی در مرحله حذفی بدرخشد.

آفریقای جنوبی نام فرزند یک زوج چینی

برگزاری مسابقات محبوب‌ترین ورزش دنیا در قاره سیاه سبب شد یک زن و شوهر چینی نام فرزند خود را آفریقای‌جنوبی ‌بگذارند.

انتقاد لیونل مسی از توپ‌های جام جهانی

لیونل مسی گلایه‌هایی درباره توپ جدید جام جهانی داشت. بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۰۹ گفت: این توپ برای تمام بازیکنان مخصوصا دروازه‌بان‌ها بسیار ناشناخته و

رام نشدنی است.

پرتغالی‌ها شایعه اخراج «نانی» را تکذیب کردند

فدراسیون فوتبال پرتغال شایعه اخراج نانی از اردوی این تیم را رد کرد و عنوان کرد که غیبت بازیکن منچستریونایتد در تیم ملی فقط به آسیب‌دیدگی شانه وی بازمی‌گردد. شایعه مربوط به اخراج نانی از زمانی شکل گرفت که این بازیکن به همراه سایر اعضای تیم به آفریقای جنوبی سفر کرد و حتی دو روز هم با آنها تمرین کرد.