منتقدان می‌توانند بروند اسپانسر سه میلیاردی بگیرند

حسین هدایتی مالک باشگاه استیل‌آذین گفت: آنها که از هزینه‌های باشگاه استیل‌آذین انتقاد می‌کنند، اگر می‌توانند بروند اسپانسرهای ۳ میلیارد تومانی بگیرند تا مشکلات‌شان حل شود. صمد مرفاوی سرمربی مس کرمان شد

عبدالصمد مرفاوی، سرمربی فصل پیش استقلال تهران با قراردادی یکساله هدایت تیم فوتبال مس کرمان را بر عهده گرفت.

سپاهان به دنبال لوکا بوناچیچ

در شرایطی که شواهد نشان از حضور امیرقلعه نویی در فصل آینده لیگ برتر و در اصفهان داشت به یکباره خبر عدم توافق اولیه سپاهانی‌ها با امیر قلعه نویی همه را متعجب کرد. در این میان گفته می‌شود گزینه بعدی سپاهان لوکابوناچیچ سرمربی سابق مس کرمان است.

وعده عجیب مارادونا

دیه‌گومارادونا، سرمربی تیم فوتبال آرژانتین قول داد چنانچه تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ به عنوان قهرمانی برسد، برهنه در مرکز بوینس آیرس خواهد دوید.

فوتبال ایران یک پله سقوط کرد

فیفا در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های ملی جهان در ماه مه اعلام کرد تیم ملی ایران با کسب ۵۲۱ امتیاز از رده شصت به رده شصت و یک سقوط کرده است. همچنین در این فهرست تیم‌های ملی برزیل، اسپانیا، پرتغال، هلند و ایتالیا رتبه اول تا پنجم جهان را حفظ کردند.

بکام، گیگز و جرارد مدعیان کسب جایزه پاطلایی اروپا

دیوید بکام، رایان گیگز و استیون جرارد در میان ۱۰ نامزد کسب جایزه پا طلایی فوتبال اروپا قرار گرفتند. جایزه پاطلایی به بازیکنان بالای ۲۹ سال تعلق می‌گیرد. رونالدینیو سال گذشته موفق به تصاحب این جایزه شد.

مهدوی‌کیا با استیل‌آذین قرارداد جدید امضا کرد

مهدی مهدوی کیا دیروز پس از دیدار با مسوولان باشگاه استیل آذین به‌رغم اینکه یک سال از قراردادش مانده بود قرارداد جدید ۲ ساله منعقد کرد تا برای ۲ فصل دیگر در این تیم بماند.

دل پیرو: فصل قبل فاجعه‌بار بود

الساندرو دل پیرو کاپیتان اسطوره‌ای یوونتوس، برای دلگرمی دادن به هواداران تیمش گفت: «فصل قبل فاجعه‌بار بود. ما اکنون می‌خواهیم استراحت کنیم و سپس شروعی دوباره داشته باشیم. ما می‌خواهیم فصل آینده یکی از مدعیان قهرمانی باشیم.»