مراسم معارفه رباب شهریان که عصر چهارشنبه حکم سرپرستی شش ماهه خود را از علی سعیدلو، رییس سازمان تربیت بدنی دریافت کرده بود، در حالی صبح پنج‌شنبه با حضور اکبرآبادی، معاون جدید امور بانوان سازمان تربیت بدنی، سیروس عالمی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و تنی چند از نایب رییسان فدراسیون‌های ورزشی در سالن آمفی‌تئاتر فدراسیون آمادگی جسمانی برگزار شد که تمام درهای فدراسیون قفل شده بود. پس از پایان مراسم معارفه رباب شهریان که در غیاب فاطمه ابوالقاسمی، رییس سابق برگزار شد، سرپرست جدید فدراسیون نتوانست در اتاق محل کارش حاضر شود. در این مراسم شنیده ‌شد که فاطمه ابوالقاسمی رییس پیشین فدراسیون آمادگی جسمانی پس از شنیدن خبر برکناری‌اش تا ساعت ۲۱ چهارشنبه اقدام به صدور چک فدراسیون به تعداد زیاد کرده است. همچنین یکی از مسوولان فدراسیون به شهریان اعلام کرد که کارش را از روز شنبه در اتاق کوچکی در محل فدراسیون آغاز کند تا در‌های اتاق‌های فدراسیون باز شوند.

ابوالقاسمی، از همه جا بی خبر

اما در این میان فاطمه ابوالقاسمی، با ابراز دلخوری از برخورد سازمان تربیت‌بدنی ادعا کرد از برکناری خود خبر نداشته است. او گفت: من ساعت ۲۰ چهارشنبه خبر برکناری‌ام از فدراسیون را از طریق سازمان پیگیری کردم که متاسفانه در حالی که سازمان این خبر را تکذیب می‌کرد، پنج‌شنبه ساعت یک بعدازظهر از طریق تلویزیون شنیدم که برکنار شده‌ام. ابوالقاسمی ادامه داد: سجادی با اینکه خلاف کرده دست پیش گرفته است که پس نیفتد؟ من می‌خواستم خیلی راحت از کنار این موضوع بگذرم ولی اکنون که مساله به جایی رسیده که حرف‌های نامربوطی درمورد من می‌زنند، کوتاه نمی‌آیم.

ابوالقاسمی درباره شایعه حضورش تا ساعت ۲۱ روز چهارشنبه در محل فدراسیون و صدور چک گفت: فدراسیون آمادگی جسمانی فدراسیون پولداری نیست. همه خرج‌کرد ما حساب و کتاب دارد. من مدیر دولتی‌ام، خصوصی نیستم، بنابراین حتی یک فقره چک بدون اسناد و مدارک صادر نکرده‌ام. با این شایعات باید برای بازرسی که نتواند چنین مسائلی را ثابت کند، متاسف بود. کسانی که چنین اظهارنظری کردند، احمقانه برخورد کردند.